mustelidae
Jostain jotain jo tietävä
miten se alkaakin aina mahan nippailut kun käy nukkumaan? muutenkin vaikea saada nukuttua, ei vaan tule uni vaikka miten väsyttäisi.
muuten mahassa ei tunnu juuri lainkaan mitään. Tosi turvonnut olo kyllä, oikein ärsyttää itseään kun vatsa niin turvoksissa mutta etova olo ei oikein innosta mihinkään liikuntasuorituksiin. Ja tuota huonoa oloa on ihan vuorokauden ympäri. Mikään ei oikein maistuisi, paitsi mansikkakeitto
ja välillä päivällä alkaa tehdä mieli oikein suolaista ja rasvaista ruokaa. mutta menee nopeasti ohi.
uu jätskiä jos saisi
muuten mahassa ei tunnu juuri lainkaan mitään. Tosi turvonnut olo kyllä, oikein ärsyttää itseään kun vatsa niin turvoksissa mutta etova olo ei oikein innosta mihinkään liikuntasuorituksiin. Ja tuota huonoa oloa on ihan vuorokauden ympäri. Mikään ei oikein maistuisi, paitsi mansikkakeitto

ja välillä päivällä alkaa tehdä mieli oikein suolaista ja rasvaista ruokaa. mutta menee nopeasti ohi.
uu jätskiä jos saisi

esikoisesta oli rinnat tosi kipeät jo ennen plussaa, nyt ei oo sitäkään. Saa nähdä miten kehittyy, toki mitä pidempään saa olla suht helpolla sen parempi :) esikoisesta tuli parin kuukauden migreeni joskus viikolta 8 alkaen, toivotaan että siltä ainakin nyt säästyis.
Oon päiväkodissa töissä ja koko viikon kun oon ollu lasten kans nukkumahuoneessa niin oon meinannu nukahtaa tuoliin vaikka oon yrittäny mitä tahansa että pysyisin skarppina 

Aamulla taas nukuttaisi sikeämmin. Muutama viikko tästä, niin toivottavasti paranee kuten viimeksi. Nyt vielä yllättävän virkeä olo.