Millaisia raskausoireita sinulla on?

Eipä täälläkään enää nostella! Nyt rv 17+5. Myös omien kengännauhojen sitominen alkaa olee työlästä :facepalm: Onneks tulee kesä
Just tänä aamuna mietin että koskahan voi vaihtaa jalkaan tökkästäviin kenkiin nauhallisten sijaan :grin
 
Pahoinvointia ja etovaa oloa on ollut, mutta tänään tuli yllättäen ensimmäinen oksennus vaikka ollaan jo viikolla 21. Sais jo helpottaa...
 
Mulla se kamala väsymys lähti jo pois ja oli ns normaali olo, kunnes nyt taas vko. Lla 19-20 tuli takaisin! Toki mulle on nyt tullut päivärytmiin muutos että töistä oon kotona vasta 22.30 aikaan ja 7 aamulla ylös ni unet jää monesti aika lyhyiksi... Että en tiedä onko sitten siitä. Onko muilla tullut tässä kohtaa enää/vielä rinnat kipeeks? Mulla eilen yht äkkiä toinen rinta aivan tulessa, särkee vihloo ja kosketusarka, ihan niinkuin silloin kun maito nousee tai silloin ihan alussa... Onkohan ihan perus vai voiko nyt jo olla jotain rinta tulehduksia vaikka ei oo imetystä? :arghh:
 
Voi olla rintatulehdus. Voi tulla vaikka ei imetäkään. Onko paukkuja tms.? Kuumetta? Voi toki olla vain kasvukipujakin :) kyllä mulla rinnat kipuilee edelleen vaikka nyt rv22
 
Mulla kipuilee rinnat kans mut johtuu raskaudesta. Lisäksi vessassa saa käydä edelleen, hapot nousee ylös ja hengitys työläämpää kun alkaa olla ahdasta sisuksissa.
 
Liitoskipuja on tuntunut välillä jos on hankalassa asennossa nostanut ja runsas kävely tuntuu SI-nivelissä ja jalkapohjissa. Väsymys on helpottanut alkuraskaudessa, mutta edelleen koen olevani normaalia väsyneempi eli mistään keskiraskauden energiaboostista ei voi puhua :hilarious:
 
Mulla tulee liitoskipuja päivittäin ja välillä tuntuu, että jalat lähtee alta :nailbiting: pitää mainita seuraavalla neuvolakäynnillä..
 
Takaisin
Top