Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tää pahoinvointi alkaa löytymään tännekkii... Kahvin juonti on pitäny lopettaa kokonaan. Satsumat on sellasia, mitkä menee alas tosi hyvin, ainakin vielä. Koko ajan meinaa olla kurkussa sellanen palan tunne, mut pystyy vielä syömään ihan ok. Tää turvotus on kans lisääntynyt huomattavasti ja väsymys.
Onko muilla maha sekasin?
 
Tää pahoinvointi alkaa löytymään tännekkii... Kahvin juonti on pitäny lopettaa kokonaan. Satsumat on sellasia, mitkä menee alas tosi hyvin, ainakin vielä. Koko ajan meinaa olla kurkussa sellanen palan tunne, mut pystyy vielä syömään ihan ok. Tää turvotus on kans lisääntynyt huomattavasti ja väsymys.
Onko muilla maha sekasin?

Juu maha on iha sekasi täälläki :grin
 
Tää pahoinvointi alkaa löytymään tännekkii... Kahvin juonti on pitäny lopettaa kokonaan. Satsumat on sellasia, mitkä menee alas tosi hyvin, ainakin vielä. Koko ajan meinaa olla kurkussa sellanen palan tunne, mut pystyy vielä syömään ihan ok. Tää turvotus on kans lisääntynyt huomattavasti ja väsymys.
Onko muilla maha sekasin?

Mulla on myös ollu maha sekasin. Huomaan, että ruoka maistuu huonommin. Ensin unelmoi ruokkikselle pääsystä, mutta parin haarukallisen jälkeen tekee mieli lopettaa. Varsinaista pahaa oloa ei vielä, mutta sellasta omituista aaltoilevaa.
 
Joo etenkin jos joudun oksentamaan niin kyllä sen jälkeen pysyy vatsa sekaisin pidempään.. ummetusta ei ole.. pari päivää tossa kun en oksentanut niin oli vaikeampaa mut nyt taas ei ongelmaa sen suhteen..
 
Tää väsy on lamaannuttavaa. Ja ruokahaluttomuus. Voin syödä aamupalan iltapäivällä ja sen jälkeen vähän jotain muuta vielä. Mitään ei oikein tee mieli, varsinkaan mitään kiinteää ruokaa kuten lasagne tms. Yyh, ällöttävä ajatuskin :D
 
Eka ummetti ja nyt sekaisin :hungover: Tänään iski räkäflunssan, väsymys menee vähän vaihdellen, ruokahalu kasvanu mut sit itse syöminen tökkii. Jos en syö ni rupee oksettaa ja kun syön ni rupeepi närästää :D
 
Eka ummetti ja nyt sekaisin :hungover: Tänään iski räkäflunssan, väsymys menee vähän vaihdellen, ruokahalu kasvanu mut sit itse syöminen tökkii. Jos en syö ni rupee oksettaa ja kun syön ni rupeepi närästää :D

Täällä kans sama et jos ei syö nii alkaa oksettaa, mut ongelma onkin se, et mitä saa alas :hilarious: yleensä iltasin sit iskee närästys.
 
Mulla alkanu nyt tulla tätä ällötystä. Tänään oli ekaa kertaa, että mietin jo pitääkö juosta vessaan. Jotenki se meni sit ohi... Nyt myös jotenki pistellyt munasarjojen/kohdun kohdille, olisko sit kasvukipuja. Ei kovin paljon, mutta jotenki niin herkkä kaikelle.

Ekasta raskaudesta muistan, että väsymys oli ihan jäätävää, nyt ei ole vielä sitä tullut. Piti joka päivä pari kk ainaki nukkua vartin torkut ruokatunnilla. Onneksi mulla hyvät unenlahjat...
 
Olen nyt 5+3, melkein kaksi viikkoa olen nyt kärsinyt turvotuksesta joka pahenee iltaa kohden, välillä aamuisin "normaalimpi" olo. Huvikseni mittasin eilen, navan alta vatsan ympärys aamulla 81cm ja illalla 86cm:woot: omat housut, varsinkaan ne tyköistuvimmat eivät mene enää kiinni :angelic:
Mutta osaako joku viisaampi kertoa mistä johtuu kun n 1,5vko joka päivä, aamusta iltaan alavatsaan /kohdun alueella pistelee. Pääsääntöisesti tuntuu kuin joku neulalla tökkis jatkuvasti, muutamia kertoja on isommin sama tullut? Ja enimmäkseen oikealla puolella.
Muutamasti pienesti närästänyt ja vähän väsymystä ja huippausta ollut, pahoinvointia odotellessa kun vielä ei ole muutakuin hieman etova olo ollut :woot:
 
Olen nyt 5+3, melkein kaksi viikkoa olen nyt kärsinyt turvotuksesta joka pahenee iltaa kohden, välillä aamuisin "normaalimpi" olo. Huvikseni mittasin eilen, navan alta vatsan ympärys aamulla 81cm ja illalla 86cm:woot: omat housut, varsinkaan ne tyköistuvimmat eivät mene enää kiinni :angelic:
Mutta osaako joku viisaampi kertoa mistä johtuu kun n 1,5vko joka päivä, aamusta iltaan alavatsaan /kohdun alueella pistelee. Pääsääntöisesti tuntuu kuin joku neulalla tökkis jatkuvasti, muutamia kertoja on isommin sama tullut? Ja enimmäkseen oikealla puolella.
Muutamasti pienesti närästänyt ja vähän väsymystä ja huippausta ollut, pahoinvointia odotellessa kun vielä ei ole muutakuin hieman etova olo ollut :woot:

Mulla polttelee ja pistelee kohdun alueella. Liitän sen kohdun kasvuun. Ja toispuoleisuus voi selittyä sillä että itse epäilen että istukka on oikealla puolella mulla ja oikealla pistelee vähän enemmän.
 
Saako valittaa? Minä(kään) en kestä tätä pahoinvointia. Oksentaminen noin ylipäätään on yksi vastenmielisimmistä asioista mitä tiedän ja yritän välttää sitä viimeiseen asti. Auttaako se oksentaminen edes? Moni sanoo, että ei auta tau korkeintaan muutamaksi minuutiksi.
 
Saako valittaa? Minä(kään) en kestä tätä pahoinvointia. Oksentaminen noin ylipäätään on yksi vastenmielisimmistä asioista mitä tiedän ja yritän välttää sitä viimeiseen asti. Auttaako se oksentaminen edes? Moni sanoo, että ei auta tau korkeintaan muutamaksi minuutiksi.

Miulla kyllä autto sen verran, että pystyin lähtee autolla ajamaan koululle. Mut eihän sitä tiedä, kun itellä vasta eka pahoinvointi, et jos se tästä pahenee :nailbiting:
 
Saako valittaa? Minä(kään) en kestä tätä pahoinvointia. Oksentaminen noin ylipäätään on yksi vastenmielisimmistä asioista mitä tiedän ja yritän välttää sitä viimeiseen asti. Auttaako se oksentaminen edes? Moni sanoo, että ei auta tau korkeintaan muutamaksi minuutiksi.

Juu ei mulla auta yhtään.. ei välttämättä paranna yhtään oloa vaikka oksentaa
 
Minulla oksentaminen kyllä helpottaa oloa. Mutta se edellyttää sitä, että pitää käydä heti oksentamisen jälkeen syömään. Sitten olo on hyvä.

Mut täällä on nyt niin inhottava vaiva, ilmavaivat!! Eilen koko päivän maha oli tosi kipeä ja tuntu et ilma on vaan jossai sisällä eikä pääse pois, tänää sama juttu. Ei kivaa tämmönen...
 
Täällä flunssa helpottaa vähitellen. Pahoinvointi sen sijaan on tehny paluun. Viime yönä iltapala päätyi lopulta pönttöön. :depressed: Onko muilla yöpahoinvointia? Nukkuminenkin hankalaa, kun oksettaa niin paljon. Onneks oksentamisen jälkeen sain syötyä leivän ja sen jälkeen olo parani.

Kaasupallo-olo alkaa vähitellen näin rv9 helpottaa. Cuplaton on ollu ihan hyvä apu pahimpiin oireisiin.
 
Minulla oksentaminen kyllä helpottaa oloa. Mutta se edellyttää sitä, että pitää käydä heti oksentamisen jälkeen syömään. Sitten olo on hyvä.

Mut täällä on nyt niin inhottava vaiva, ilmavaivat!! Eilen koko päivän maha oli tosi kipeä ja tuntu et ilma on vaan jossai sisällä eikä pääse pois, tänää sama juttu. Ei kivaa tämmönen...
jep, mulla vastaavaa. aamulla nousin jotenkin huonosti junnusängyn pohjalta ja jotain ilmaa oli jossain tosi paljon ni pakotin miehen hereille et pakko päästä makaamaan kun ei pysty suoristua. meni ohi torkuilla.

ja kuinka ne pierut haisee
 
Takaisin
Top