Kaiken ruoan ajatteleminen lähinnä kuvottaa. Edellispäivän ruokaa on varsinkin vaikea syödä, tuore ruoka uppoaa hieman paremmin. Hedelmät varsinkin kylminä kyllä maistuu. Pakastimeen laitoin tänään vesimelonia ja jääpaloja jotka tehty makeasta viinimarjamehusta
Niitä voisi imeskellä 24/7 kun on niin hyviä!
Vähän piti yökkiä tänään vessassa mutta ei mitään tullut ylös. Oon muutenkin tosi huono oksentamaan, usein paha olo vain velloo tuntikausia eikä tuu ylös.
Vähän piti yökkiä tänään vessassa mutta ei mitään tullut ylös. Oon muutenkin tosi huono oksentamaan, usein paha olo vain velloo tuntikausia eikä tuu ylös.
Eikä ees harmittanut vaikka ei niitä vesieläimiä pysty nyt syömään kun avocadosushi on niin aivot räjähttävän hyvää 
..appelsiinejä oon syönyt paljon, mutta niitä on vähän ikävä alkaa kuorimaan aamulla sängyssä 

ei paljon maistu muutaku raikkaat hedelmät, mehukeitot oikein ruokana menee kasviskeitot alas. Ei kiinnosta syödä mitään rasvaista eikä muutakaan epäterveellistä. Kahvi ei maistu enään ollenkaan ja ennen oon ollu kahvin suurkuluttaja 
ja tauoille ei meinaa aina keretä syömään ajoissa
tuntuu kans että ei me ehditä minnekkään lasten kanssa kun mun pitäis taas saada ruokaa
just kun oon saanut lapset valmiiksi ja tavarat pakattua niin onkin enää 30min aikaa seuraavaan ruokaan. Onneksi ens viikolla alkaa esikon hoito niin hän saa jotain muuta puuhaa aamupäiviin kun oksentelevan äitin kattominen.