little_angel
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Täällä kans yks vessassa juoksija
Tälle illalle aloin kuolaamaan kuin hampaita tekevä lapsi
En muista tätä esikoisen ajalta 
Tälle illalle aloin kuolaamaan kuin hampaita tekevä lapsi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon päässy todenteolla vessassa ravaamisen makuun. Tulee niin kamala paine alavatsaan, kun rakko yhtään täyttyy:banghead: yöllä hiukan rasittava siihen heräillä.
Onko muilla ilmaantunu näitä vessareissuja![]()
Eikö nenän tukkoisuus ole ihan yksi raskausoirekin. Niin se selittäisi kyllä kuolaamisenkin.Täällä kans yks vessassa juoksija
Tälle illalle aloin kuolaamaan kuin hampaita tekevä lapsiEn muista tätä esikoisen ajalta
![]()

Eikö nenän tukkoisuus ole ihan yksi raskausoirekin. Niin se selittäisi kyllä kuolaamisenkin.![]()

Mikään määrä unta ei riitä. Mitään ei myöskään tee mieli syödä.
Väsymys ollut koko viikon kauheaa ja torkahdellut pitkin päivää, mutta vaikka eilen nukuin esikoisen kanssa 2,5h päikkärit ja illasta 20: 30 aamuun 7: 30 parilla herätyksellä, edelleen oisin aamupäivällä nukahtanut sohvalle
Pissalla saa juosta, vähän kuvotellut ja pää särkenyt pitkin päivää ja kaikki haisee tosi vahvasti
Alavatsaa myös juilinut. Ja hermot kireellä kuin viulun kieli 

toivottavasti on normaali oire. Muistan että mulla ollut vatsa sekaisin ennen menkkoja/menkkojen aikaan ja synnytyksen lähestyessä Onko teillä ollut rv4 millaisia tuntemuksia vatsassa/kohdun seudulla?
Musta tuntuu, ettei tunnu oikein missään mitään![]()
vähän tiukkaa siis tekee,mutta ei sitä syömättäkään voi olla, kun iskee sitten vielä hitveempi olo!
viime raskaudessa se tuli tosin vasta kun olin jo 7 kuukaudella raskaana. Nyt ummetus ja Mauno taitaa seurata koko raskauden! Argh. Pitää varmaan käydä lääkäriltä visiblineen repestiä kyselemässä niin sais tukkupakkauksen edullisesti 

Ehkä jos oikein kuulostelen, pientä jomotusta havaittavissa :) Jotenki vain olettaa, että tuntuis jotenkin enemmän, jos siellä on ihmisen alku tekeillä.. Noh, täytyy olla kärsivällinen :)