Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä on olo kohentunut enimmäkseen. Ajoittain vain huonoa oloa. Väsymys on ihan valtavaa iltapäivisin ja illalla tulee tipahdettua aika ajoissa. Välillä pyörryttää/huimaa kun nousee ylös turhan nopeasti.
 
Mulla oikeastaan ainoa oire on enää tissien aristus ja turvotus :confused:

En kyllä panis pahakseni jos edes vähän ällöttäisi..
 
Mulla oikeastaan ainoa oire on enää tissien aristus ja turvotus :confused:

En kyllä panis pahakseni jos edes vähän ällöttäisi..

Tämähän se. Mielikuvitus alkaa heti laukkaamaan (minulla ainakin) meni oireet suuntaan tai toiseen:nailbiting:
 
Juuri näin.Oireet on kyllä niin syvältä on niitä tai ei - joko toivoo ettei voisi ihan niin pahoin, tai sitten ettei voisi ihan niin hyvin. :shifty:

Mulla oli koko alkuviikon melko järkyttävä olo, ja eilen taas ok. Tälle päivälle toivoisi kultaista keskitietä. Saa nähdä paljonko rahaa tulee vielä heitettyä ultriin 1. kolmanneksella...
 
Joo kieltämättä aika maailmanloppu-fiiliksissä täälläkin on oltu ajoittain :hungover:

Onneks mulla on kans ensviikolla ultra, muuten olisin käynyt jo yksityisellä. Mun mielestä halpa hinta siitä mielenrauhasta kuitenkin..
 
Rinnat ovat hullun kipeät, turvotus ja väsymys ovat sanoinkuvaamattomia, pahoinvoinnit alkoivat aika lailla viikko sitten ja haittaavat osittain työssäoloa, ruokien maku on muuttunut ja mielitekona erityisesti kaikenlaiset hedelmät. Ai niin ja mieli on herkkänä. Nyt on 7+6.
 
Hajut herkistynyt, tissit mielettömän kipeät, tänään jouduin ekaa kertaa pahoinvoinnin takia halailla pönttöä, väsymystä.. ja toki.oon vähän itku herkempi..

7+0
 
Siis tää palelu!!! Äsken makasin väsyneenä lattialla takan eessä niin lähellä ku uskalsin :grin hrrrrrr
 
Täällä on kipeiden rintojen lisäksi iskenyt kiukkuisuus päällensä. Harmittaa ja kiukuttaa ihan kaikki turhakin. Voi mies parkaa:laughing002
 
Mä tuun taas harmittelemaan tänne mun oireettomuudesta. Olen siis onnellinen siitä, Jos kaikki on hyvin. Mutta kun pelottaa, että kaikki ei ole kunnossa. Nyt 9+5, rintojen arkuuskin on kadonnut! Mitä tämä on... Toivottavasti kaikki silti hyvin ja olen vain onnekas helpon alkuraskauden kanssa.
 
Täälläkin oireet aikalailla kadonnut. Kova turvotus kylläkin tullut aina iltaa kohden ja vatsa näyttää siltä että olisin jo pitkälläkin raskaana... Torstaina onneksi ultra niin saa mielenrauhan asian suhteen. Toisaalta ihanaa ettei pahoinvointia enää ole mutta toisaalta se stressi MIKSI sitä ei ole :sorry:

10+4
 
Jaahas, pahoinvointi taitaa alkaa. Juurikin niin ku moni pohtii - ihanaa, et on oireita, mutta voi apua sitä oloa!
 
Minulla myös alkaa olla pahoinvoinnin oireita (nyt rv 8+4), lähinnä ällötystä ja röyhtäilyä. Hyvä ruokailu auttaa kuitenkin.
 
Mulla oli taas eilen lähes kokonaan kuvottamaton päivä, tänään taas etoo ja huolella.

Uutena oireena mukaan on tullut välillä kipeätkin vihlaisut ja menkkatuntemukset kohdun tienoilla, voisikohan olla alkavia kasvukipuja vai pitääkö olla huolissaan? Tänään 8+3.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli taas eilen lähes kokonaan kuvottamaton päivä, tänään taas etoo ja huolella.

Uutena oireena mukaan on tullut välillä kipeätkin vihlaisut ja menkkatuntemukset kohdun tienoilla, voisikohan olla alkavia kasvukipuja vai pitääkö olla huolissaan? Tänään 8+3.

Ei tarvii olla huolissaan, jos kivut tulevat ja menevät. Sitten jos on jatkuvaa kipua ja tulee veristä vuotoa niin pitää käydä tarkistuksessa. Itselläni on kivut olleet aika voimakkaita, yleensä parina päivänä viikossa ja iltapäivällä ja sitten taas illalla.
 
Oma kokopäiväpahoinvointi ja kuolemanväsymys alkavat vihdoin loiventua. Olen edelleen sairauslomalla ja lepään/nukun suurimman osan ajasta, mutta pahoinvoinnit pahimmat aallonpohjat alkavat olla takana päin. Elämä voittaa! Tsemppiä kaikille ja ottakaa saikkua tarvittaessa! :sleep011Nyt 9+2.
 
Mulla oli taas eilen lähes kokonaan kuvottamaton päivä, tänään taas etoo ja huolella.

Uutena oireena mukaan on tullut välillä kipeätkin vihlaisut ja menkkatuntemukset kohdun tienoilla, voisikohan olla alkavia kasvukipuja vai pitääkö olla huolissaan? Tänään 8+3.

Mulla alkanu tänään kans kivut ja liitoskipujahan nämä. Aika koviakin vihlasuja nivusissa ja alavatsalla. Nytkin sellainen tunne et tuolla möyryää joku tuolla kohdussa.. tunsin esikoisestakin aikaisin liikkeet, muistaakseni viikolta 12 hipsuttelun..
 
Harmi kun taaperosta ei voi ottaa saikkua :D iltasin sit saa levätä jonkin verran kun isänsä puuhaa lapsen kanssa. Elokuussa palaan töihin, kieltämättä jännää tämä kombo..
 
Täällä eilen ja tänään vähän tiputellut verta.. ei kuitenkaan mitään kipuja, perus juilimista..

Maanantaina käytiin varhaisultrassa ja siellä oli pienellä kaikki hyvin, löytyi syke ja vastasi kokoaan. Nyt kuitenkin huolettaa että onko kaikki kunnossa..
 
Takaisin
Top