Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sannsse, tehtiinkö sun ultra alakautta? Mulla tuli tuhruttelua pari päivää alakautta tehdyn ultran jälkeen, ilmeisesti kohdunkaula/limakalvot otti vähän hittiä kun tyyppiä piti vähän haeskella.
Viime yönä herätty vatsakramppeihin ja vähän reippaamaan verenvuotoon.. yö mennyt aikalailla itkiessä ja stressatessa.. nyt tk lääkärille aika klo 10.00, katotaa selviääkö mitään..
Viime yönä herätty vatsakramppeihin ja vähän reippaamaan verenvuotoon.. yö mennyt aikalailla itkiessä ja stressatessa.. nyt tk lääkärille aika klo 10.00, katotaa selviääkö mitään..
Niskapoimu ultra takana. Olisi nyt 10+6 mutta vastasikin 11+3.
Syön illalla pari leipää juuri ennen nukkumaanmenoa. Herään kahden aikaan ja syön hedelmäpiltin. Noin viiden aikaan syön Lapinrieskanäkkärin ja toisen hedelmäpiltin. Laitan ne illalla jo yöpöydälle, niin on helppo syödä yöllä sängyssä. Sitten kun herään varsinaisesti aamulla menen jääkaapille, teen sämpylän ja kipitän syömään sen sänkyyn puoli-istuvaan asentoon. Toi smoothie on hyvä idea! Olen tällä tyylillä päässyt eroon aamun pahimmasta pahoinvoinnista. Sitten jatkan päivän mittaan ruokailua siten, että syön 1,5h - 2h välein tasaisesti. Mua vaivaa ummetus ja turvotus, on ihan kauheeta kun on pakko syödä koko ajan. Syön Visiblin-valmistetta ja se on auttanut ummetukseen, ettei ole vatsa mennyt ihan tukkoon. Yritän myös syödä marjoja ja kasviksia, mutta ne ei aina maistu.
Miulla on myös ollut jäätävää ummetusta. Neuvolan terkkari neuvoi juomaan runsaasti vettä ja sitä on tosiaan tullut sitten lipiteltyä ja pissillä saa kyllä ravata. Mutta se on auttanut ummetukseen ja turvotuksen, eikä mitään valmisteita oo tarvinnut vielä ottaa käyttöön. Pregorionia suositteli terkkari, jos ei veden juonnilla irtoa. Myös liikunnalla oon huomannut olevan merkitystä, siis ihan vaan päivittäinen käppäily tai työmatkapyöräily saa kakan liikkeelle