Mullakin mun kolmeen edelliseen raskauteen verrattuna vähä oireinen raskaus. Hirvittää että onko siellä masussa ketään. Huono olo kyllä on edelleen aamuisin ja päivisin mutta esim eilen en voinut yhtään huonosti. Rinnat kipeytyi vihdoin ja ovat nyt kosketusarat. Mulla on ollut kaikissa raskauksissa aina hirvee nälkä ja niin on tässäkin, mutta jos syön lämpimän ruoan, niin mulla on täysi olo sen jälkeen todella pitkään. Mitään en saa alas enää sitten. Ja väsyttää 24/7 

Muokattu viimeksi:
Turvotus. Nälkä koko ajan. Palelua. Tässäpä näitä muutama nopeasti listattuna, vähempikin riittäisi 
Ei vissin käytetä avonaisia paitoja tai kauluspaitoja hetkeen.
Toki olo on huono aamulla, päivällä ja illallakin, mutta pahin piikki osuu selkeästi yöhön n. 1-5 välille. Sairaslomalla oon ollut nyt pari viikkoa oksentamisen ja väsymyksen vuoksi, eikä tälle tunnu loppua tulevan vaikka viikot lisääntyy.
Mutta olisi toki kiva raskausaikana tehdä muutakin kun halailla pönttöä :banghead:

Ei ollut tullut mieleenkään sellainen, ennenkuin täältä luin. Tullut varmaan viikon sisällä, kun en ollut aiemmin huomannut.