Täällä alko just rv22. :)
Suht helpolla oon päässy alku väsymyksen ja etovan olon jälkeen ja noin kk verran oon ollu energinen ja hyvävointinen
Mutta ajoittain oireina on ollut kipuja nivusissa, välillä jomotusta, välillä vihlasevaa. Myös nopeita ei kauheen kipeitä vihlaisuja tuolla alhaalla ollut koko raskauden ajan...
Inhottavin oire on ehdottomasti kohdun kasvuun liittyvä kauhea turvotus ja kipu koko vatsan alueella. Vaihtelee päivittäin, välillä on tosi kevyt olo vatsan kanssa kun taas esim tänään kiristää koko vatsaa ja tuntuu että vatsa on ihan pinkee ja ”räjähtää” kohta
Oon koittanut syödä pienempiä annoksia ja useammin mutta ei tunnu paljoa auttavan.. (oon hoikka ja pienikokoinen)
Harjoitussupistuksista en ole varma, on varmaan pari ollut.
Nyt viikon sisällä uutta on se, että jos makaan esim vasemmalla kyljellä niin joskus tuntuu siltä että alkaa joku kova painamaan vasemmalla puolella mahaa, tuntuu vähän supistukselta, mutta kun kosken mahaan niin toinen puoli mahasta ei tunnu niin kovalta. Hetken päästä tunne katoaa.. Voikohan se olla että vauva painaa sitä kohtaa ja tuntuu noin hyvin läpi??? Toivottavasti niin eikä ole supistuksia kun näitä tulee tosiaan vaan levossa. Kellään muulla samanlaista?