Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mä en edes muista miltä potkut tuntuu :D

Mulla on ihan järkyttävä turvotus. Tässä asiassa on varmaan ihan hyvä omistaa pari lisäkiloa kun kukaan ei kiinnitä huomiota mahan kokoon :D

Mulla tuli tänään vähän veristä vuotoa ja alaselkää juili ihan kuin olisi kuukautiset alkamassa. Tiedän kyllä, että vuoto on ihan normaalia, mutta kyllä se säikäyttää!

Mulla samoin rusehtavaa vv:a ja menkkakramppeja tänään ip. Päivän mantra "Istukka se siellä vaan rakentuu ja katkoo pieniä suonia" tehoaa vaihtelevasti. Toivottavasti molempien pikkutyypeillä on kaikki hyvin!

Mulla iski ikään kuin flunssa eli nenä on valunut koko ajan. Ja myös atooppinen iho räjähti kauheaan kuntoon aivan silmänräpäyksessä, saattaa kirjoitettujen kokemusten perusteella olla oire raskaudesta. Aika tiuhaan on myös pissahätä, mutta siinäpä ne toistaiseksi ovat. :)

Jännittävää kun vihdoinkin 1,5 vuoden jälkeen on tärpännyt ja päästään ekaa odottelemaan.

Viikoilla 4-6 ei vielä välttämättä reilusti oo oireita viikolla 9 raskaushormonin taso on huipussaan ja laskee viikon 9 jälkeen jolloin alkuraskauden oireet vähenee. Mä kyllä oon vikallakin kolmanneksella oksentanu tehokkaasti aamupuurot pihalle satunnaisesti. Ei onneks joka aamu...

Tuossa ennen ku ees kunnolla heräsin, tuntu että pitääköhän lähtee oksulle asti. Onneks meni nopeesti ohi.

Viikoilla 4-6 ei vielä välttämättä reilusti oo oireita viikolla 9 raskaushormonin taso on huipussaan ja laskee viikon 9 jälkeen jolloin alkuraskauden oireet vähenee. Mä kyllä oon vikallakin kolmanneksella oksentanu tehokkaasti aamupuurot pihalle satunnaisesti. Ei onneks joka aamu...

Mulla myös ekassa raskaudessa pahoinvointi jatkui ihan viimeiselle kolmannekselle asti..

Kylläpä kuvottaa :grumpy: pitäs lähtee viemään poika mummulle hoitoon ja alkaa leipomaan pojan synttäreitä varten :confused:

Oireita ei juurikaan ole, eikä kyllä edellisissäkään oo hirveitä ollu. Lähinnä palelu ja maha tuntuu jännältä, viikkoja ehkä 3+5, vaikka menkoista jos laskis niin olis 4+6...

Oireet menee ja tulee.. välillä ei mitään ja sitten taas on. Väsymystä, janoa, vessassa hyppäämistä, mikään ei maistu, kohtu nippailee, etoo ja tosiaan tänään 5+0

Kokoajan joko paleltaa tai sit oon ihan hiessä. Nytkin tärisen sohvalla viltin alla...

Joillain ollut tuota veristä vuotoa niin tuli mieleen viime raskaus jossa mulla oli verenvuotoja (välillä ihan vaan tuhrua ja välillä lorahti oikeen kunnolla) viikolle 13 asti ja muutamat kerrat jouduin käydä lekurissa kun olin ihan varma että nyt meni kesken kun verta tuli reilusti, mutta kaikki oli kunnossa ja kohdussa oli hematooma joka välillä sieltä vuoteli kunnes hävisi siinä 13viikolla.

Välillä niin vähän oireita ettei muista edes olevansa raskaana ja vielä muutenkin tosi epätodellinen olo koko raskaudesta

Huh tätä väsymystä! Meinaa nukahtaa työpöydän ääreen.. Muuten oireetonta on täälläkin edelleen. Välillä huoli nostaa päätään mutta sitten yrittää ajatella niin että eipä siihen voi itse vaikuttaa jos on kesken mennäkseen..

Nyt alkanu päivisin etoa ja viluttaa. Tein testin preckchek ku jotenki mietityttää. Mutta siihen ei tullu mitään viivoja ei edes sitä kontrolliviivaa :bored: Nyt oon ihan et hä?! Nojoo viallinen varmaan oli:happy: Niin ja mieliala heittelee,itkettääki

Mulla tulee välillä hiki edellisistä odotuksista muistan vaa palelun. Vielä tässä ehtii palellaiin kuhan ilmat viilenee ja viikot lisääntyy.

Nyt siis vasta 3+5 lyhimmän kierron mukaan vois menkatkin jo alkaa :rolleyes::cool:

Nyt alkanu päivisin etoa ja viluttaa. Tein testin preckchek ku jotenki mietityttää. Mutta siihen ei tullu mitään viivoja ei edes sitä kontrolliviivaa :bored: Nyt oon ihan et hä?! Nojoo viallinen varmaan oli:happy: Niin ja mieliala heittelee,itkettääki

Tästä tuli mieleen, että mä olen todella herkillä! Itkettää mainokset, odotus-sovelluksen tekstit ja näemmä melkein mikä vaan. Myös mies on saanut osansa, hänen ei tarvi paljon poikkiteloin sanoa, kun mä jo parun täyttä päätä. Olen muutenkin aika itkuherkkä, mutta nyt tämä on ihan omissa sfääreissään.

Mulla oli yöheräilyä, viime yönä sain onneksi nukuttua! Ja palelee helposti. Oon vilukissa kyllä muutenkin. Tunteet ailahtelee ja tissit aristaa.

Tissejä ”vihloo” välillä ja alavatsassa on sellaisia repäisykipuja kans, nää alkoi jo ennen plussaa...
Tänään on ollut koko ajan nälkä, pakko olla psykologinen oire. :D :P Niin vähän on viikkoja. :)

Mulla on kanssa tullut nyt rintojen aristusta ja tänään kuvotti aamulla ja lounas ei meinannut maistua.

Takaisin