Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla kans sukkien jättämistä jäljistä huomaa että turvotusta on. Etenkin yövuoron jälkeen oli mahtavat kuviot säärissä, vaikka oli tukisukat jalassa (sukissa oli kuviointi joka oli sit painunut sääriinkin :grin) Sormus on toistaiseksi pysynyt oneglmitta sormessa, tai siis ongelmitta sen on saanut otettua pois :p Mutta painauma/jälki on sormeen tuosta sormuksesta kyllä tullut :p
 
Mulla kans sukkien jättämistä jäljistä huomaa että turvotusta on. Etenkin yövuoron jälkeen oli mahtavat kuviot säärissä, vaikka oli tukisukat jalassa (sukissa oli kuviointi joka oli sit painunut sääriinkin :grin) Sormus on toistaiseksi pysynyt oneglmitta sormessa, tai siis ongelmitta sen on saanut otettua pois :p Mutta painauma/jälki on sormeen tuosta sormuksesta kyllä tullut :p

Mulla on kans kuviollisia tukisukkia ja just välistä mitä mielenkiintoisimpia kuvioita säärissä :D Mies oli kerran vähän hämillään, kun ei älynnyt mistä ne kuviot säärissä johtui.
 
Heh, täälläkin sääret aina vaikka minkä näköset, ku ottaa tukisukat pois, nättiä. Mut sama homma ollu kyllä jo ennen raskauttakin. :D Kesällä upee ilmestys kun heittää sukat veks työpäivän jälkeen ja polvipitunen mekko tullu valittua aamulla päälle :D
 
Nyt mulla on alkanut olla ihan jatkuvasti nälkä. Yritän syödä terveellistä ruokaa ja välipaloja, mutta tuntuu, kuin vatsa olisi pohjaton. Onneksi töissä ei voi jatkuvasti syödä. :dead:
 
Itse huomannut saman! Ja mä oon kotona!! :woot: kokoajan oisin syömässä, mutta pidän tiukasti kiinni ruoka-ajoista ja ostan kaupasta vain terveellisiä naposteluita, hedelmiä ja kasviksia, ainakin toistaiseksi :grin kokoajan tekisi mieli syödä jotain ihanan syntistä ja kaloripitoista (pizzaa, nacho-lautanen, hampurilainen yms). Ja laskiaispullaa tekee kokoajan mieli :p
 
Mä himoitsen sitrushedelmiä ja laskiaispullia (hillolla tottakai!). Sama sitrushedelmien himo oli myös esikoista odottaessa, onneks nyt osui hyvin raskaus tähän kauteen, viimeks oli haasteita löytää mitään kelvollisia.
 
Mullakin on koko talven kestänyt klementiinihimo. Onneksi niitä löytää kaupasta edelleen. Laskiaispullia olen vielä pystynyt vastustamaan.
 
Mullakin alkuraskaudesta asti kestänyt klementiini himo, joka nyt tosin vaihtui himoksi appelsiineja kohtaan :hungry: Ne on hirmu hyviä nyt, ainakin mitä me ollaan ostettu. Mutta radi ja hedelmäsokeri, joten koitan rajoittaa :rolleyes: Nälkä on pysynyt kurissa säännöllisellä ateriarytmillä, jota radin takia olen yrittänyt viime päivistä asti noudattaa :happy: Laskiaispullia olen itsekin hekumoinut, pitäisiköhän ensi viikolla tehdä kun tulee vieraita :grin Sen verran suon itselleni.
 
Mulla nälän tunteessa ei oo tapahtunut nyt mitään erityisen merkittävää, mutta viimeiset pari päivää mulla on kauhea jano. Ja sitten kun juon, joudun ramppaamaan myös vessassa ja täysi rakko aiheuttaa harkkasupistuksia. Not fun:confused:
 
Nälkä ja jano koko ajan ja jatkuvasti :grin ja sit just samaa, että vessassa saa sit ravata, ku juo paljon. Mäki vähä luulen, että harkkareita tulee, kun on rakko liian täys. :wideyed: jotenki nyt vasta tajusin senki :grin
 
Täällä myös ollut kova jano kokoajan, vaikka tuntuu että olen juonut vettä tavallista enemmän. Yölläkin joutuu juomaan samalla ku käy vessassa:hungover:.
 
Onko kenelläkään muulla ilmennyt hikoilua? Lähes joka yö herään siihen kun on kauhea hiki ja nykyään päivisinkin tuntuu, että kokoajan on liikaa vaatetta vaikka pelkällä topilla ja ohuilla housuilla kotona olenkin. Kolmas raskaus, eikä tällaista hikoilua päiväsaikaan ole aiemmin ollut..
 
Mua ainakin hiottaa öisin ihan kauheesti! Välillä päivälläkin, mut öisin on pahimmillaan jostain syystä. Onneks ei oo kesä :D
 
Jep, kuumia hikoiluaaltoja tulee ja menee :grin Välillä pitää käydä ulkona seisomassa jäähyttelemässä :rolleyes:
 
Samoin täällä, öisin hikoiluttaa. Harmi etten osaa nukkua ilman peittoa, vaikka kuinka hiki kaatuu päältä :wacky:
 
Perjantaina kasvukontrolllissa kohdunkaulaa jäljellä enää 2 cm ja sormelle auki :) tänään alkoi limatulppaa irtoamaan. La 2.4. Mutta kyllä vahvasti epäilen että reilu viikon sisään on vauva sylissä :Heartred

Onoaa jännää! :grin
 
Tsemppiä fikus, jos synnytys alkaa jo lähiaikoina. Mun kaverilla kesti vielä useampi viikko limatulpan irtoamisesta, mutta en tiedä onko se yleistä. Jännittävä tilanne joka tapauksessa!
 
Takaisin
Top