Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla ei oo missään vaiheessa ollu tissit arat

Täällä on kans alaselkä kipeänä, ollu jo monta viikkoa! luulin että tämä johtuu meidän aikansa eläneestä patjasta! Mutta tämäkin on ilmeisesti jonkin sortin raskausoire? Lähden silti sinne patjakaupoille... :)

Uskaltaakohan edes ajatella tälleen ääneen, että aamulla paha olo on nyt pari päivää alkanu ehkä vähän myöhemmin? Eli ei heti kun silmät avaa. Pientä edistystä!

Mulla oli eilen kyllä ihan superväsynyt olo ja nukahdin yöunillekin jo joskus klo 20.20 :grin Noo sit tietty heräsin klo 1.45 ja nukahdin hetkeksi uudestaan vasta klo 5.30:confused: Pitäisköhän tänäön yrittää väkisin valvoa pidempään ni riittäisi uni aamuun saakka:rolleyes:

Onko muut saaneet vauvan sykkeitä kuulumaan kotidopplerilla? Mä sain kerran 10+3, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut, vaikka miten päin kääntelen ja yritän. Pelottaa ettei siellä enää olekaan ketään. :sad001 Tänään pitäisi olla 11+0..
Meillä on kuunneltu 9+5 lähtien joka 3. tai 4. päivä ja tuntuu löytäminen menevän koko aika vaikeammaksi! :D Ollaan kuitenkin saatu jollain tasolla kuulumaan joka kerta, mutta viimeksi oli varmaan joku 20 minuutin etsiminen. Lopulta, kun vaihtoi oikealta vasemmalle ja suuntasi anturin vatsa-aortan alle, löytyi toivottu säännöllinen, tiheä puksutus. Ehti jo vähän kylmä hiki nousta pintaan... Mutta näitten kotidopplereitten kanssa pitää muistaa pitää pää kylmänä, niin monesti sydänäänet "katoavat", mutta kuitenkin pikkuinen on varsin elossa ja terve. Yleensä just oma syke peittää pienemmän sydämen ja suoliston möyrintä kanssa piilottaa ääniä.

Mä oon joka kerta kuunnellut tosi kauan ja yrittänyt vaihtaa paikkaakin. Sykkeen lukematum mielestä kyllä aina vilahtaa kyllä dopplerin näytöllä, kun on paljon korkeammat kuin omat. Yritän vielä tänään ja huomenna ja sitten soitan neuvolaan, jos eivät kuulu. Eilen jo muusta asiasta soittelin ja sanoivat, että voivat kuunnella. Ei vaan ole mahdollisuutta mennä neuvolaan ennen torstaita kuitenkaan omien menojen vuoksi. En muista, että esikoisesta olisi koskaan näin hävinneet. :sad001

Mie käyn hakemassa oman dopplerin lainasta torstaina ni pääsee kans kuuntelee ääniä.

Sain taas äänet kuuluviin.:Heartred melko vaimeina ne kuuluivat, mutta ihan selvä ero omiin ääniin verrattuna. Huh. Kivi vierähti (taas hetkeksi) pois sydämeltä.

Mulla vaihtelee oireet nykyisin päivittäin. Välillä on sellainen olo, että ei ole mitään oireita ja toisinaan pahoinvointi nostaa taas päätään. Rintojen aristus on hävinnyt melkein kokonaan. Esikoisen raskausaikana mulla ei ollut mitään tuntemuksia rinnoissa.

Mullakin etominen helpottanut, mutta tosi väsynyt oon kyllä. Päänsärkyä lähes päivittäin, mutta Panadol ihme kyllä auttaa.

Millä viikoilla teillä on pahoinvointi alkanut helpottamaan? Itsellä nyt 10+3 ja en enää millään jaksaisi tätä pahoinvointia. Pahimmallaan olo on juuri nukkumaan mennessä enkä saa kunnolla nukuttua, kun heräilen siihen tunteeseen, että kohta tulee oksennus.

Tsemppiä viidesvillahousu, mulla oli kans toi iltapahoinvointi ja univaikeudet ja olin ihan loppu siihen :( Mut rv12 alkoi jo vähän helpottaa ja kun tuli rv14 ni loppui lähes kokonaan :)

Mulla helpotti rv 11 niin että se oli jo siedettävää, rv 14 nyt menossa ja enää syömisen jälkeen päivisin tulee hetkeksi sellainen pahan olon kuuma aalto mitä häviää nopeasti itsekseen :) uskon että ihan kulman takana on paremmat ajat sullakin!

Kiitos paljon vastauksista! Katsoin netistä, että hCG on korkeimmillaan n. raskausviikon 10 tienoilla, joten eiköhän tämä olo ala kohta helpottamaan.

Mäkin odottelen pahoinvoinnin loppumista. Tänään 12+6 ja edellisten kolmen päivän aikana oon oksentanut viis kertaa. Ei tunnu helpottavan sitten mikään! Alkoi joskus viikolla 5-6. Oksentelu ei oo se pahin juttu tässä, vaan jatkuva etova olo ja ihan tajuton hajuherkkyys.

Viime aikoina on ollut vatsan turvotus niin järkyttävää että työkaveri jo ”ihasteli” kuinka vauvamaha näkyy jo :dead: En kehdannut sanoa että on kyllä ihan vaan ilmaa :hilarious: Aamulla litteä vatsa ja jo iltapäivästä näytän siltä ku olisin vähintään raskauden puolivälissä...

Täällä ihan sama juttu!Kun tarkoitus ois pitää salassa mahdollisimman pitkään niin saa vaatetusta miettiä tarkkaan. :D

Täällä ihan sama juttu!Kun tarkoitus ois pitää salassa mahdollisimman pitkään niin saa vaatetusta miettiä tarkkaan. :D

Mä oon niin helpottunut että sai vihdoin kertoa kaikille, en jaksaisi piilotella enää yhtään :grin tänään olin juhlissa ja kermakakku ei todellakaan ollut se paras ruokavalinta turvotukseen... Kiva yrittää sitten juhlamekossa jotenkin saada vatsaa kohtuullisemman näköiseksi :confused:

Takaisin