Millaisia raskausoireita sinulla on?

Kiitos!
Nyt taas kotona.

Diagnoosina tosiaan hyperemesis eli se pahempi versio raskauspahoinvoinnista. Mut nyt on ainakin suora yhteys hoitavaan tahoon, jonne voin koska vaan soittaa ja mennä hakemaan lisää nestettä suoneen ja vaihtaa lääkkeet, jos nämä uudetkaan ei auta. Yksi uusista lääkkeistä sulaa suussa, eli ei tartte enää murehtia pillereiden oksentamisesta ennenkuin ne on ehtinyt vaikuttaa.
Onneksi jotain hyvääkin epämukavassa tilanteessa!
 
Voi ei rust :sad001 Voimia hyperemeesin kanssa! ❤️ Toivottavasti se helpottaisi ainakin puoleen väliin mennessä.. Kyllä se on rankkaa..
 
Oon miettinyt kotidopplerin hankintaa. Mitä olette mieltä, kannattaako ja onko jollain kokemuksia? Löytyykö sydänäänet helposti jne. Ajattelin vaan että jos se vaan aiheuttaa paniikkia jos ei aina heti löydykään.
 
Oon miettinyt kotidopplerin hankintaa. Mitä olette mieltä, kannattaako ja onko jollain kokemuksia? Löytyykö sydänäänet helposti jne. Ajattelin vaan että jos se vaan aiheuttaa paniikkia jos ei aina heti löydykään.
Mie kyllä tykkään, mutta vasta rv 12 alkoi sydänäänet kuulumaan. Nykyään kuuntelen ehkä pari kertaa viikossa, tai aina kun siltä tuntuu.
 
Minä sain kaverilta lainaan kun ollut tuota verenvuotoa. Eka ajattelin, että missään nimessä halua etten saa paniikkia aikaseks jos ei kuulu. Mutta nyt kun olen kuunnellut, niin olen saanut kyllä mielenrauhaa. Helposti minulla ainakin kuuluu kun tietää mistä etsiä. Yleensä löytyy aika lailla samasta paikasta.
 
Ite en vieläkää löydä vaikka nyt 16+1 mut mulla onki reilusti ylipainoa ja ultran mukaan istukka edessä, sen äänet kyllä kuuluu.
 
Kiitos vastauksista. Täytyy vielä miettiä kun ne on aika hinnoissa. Tosin raskaustesteihinkin tuli laitettua rahaa melkein saman verran. Onko merkeillä jotain eroa tai mistä ostaa?
 
Minulla on se angelsound. Taitaa olla halvimmasta päästä. Olikohan jotain 30. Ainakin tossa paketissa lukee. Ja toimii vallan mainiosti. Perus rasvaa vaan laitan, että ei ole edes sitä ultrageeliä. :)
 
Onko muita unettomia? :anyone
Kyllähän tässä vielä voisi levätä kunnolla, kun laskettuun aikaan on vielä matkaa. Ihmeellistä unettomuutta ilman sen kummempaa syytä. Onneksi äitiysloma alkaa kohta, niin voi nukkua edes päikkäreitä.
 
Täällä yksi väsynyt :greet025 se nyt oikeestaan johtuu siitä, että makaaminen juuri missään asennossa ei tunnu hyvältä. Ja yöllä vessaan herääminen kans yks syy. Onneks itse olen jo äityslomalla, niin noita päikkäreitä voi tosiaan ottaa.:notworthy
 
Täällä kans uni hyvin katkonaista, kun kääntyminen on jo niin vaivalloista. Ja pakko välillä kääntyä, kun alempi jalka puutuu :wideyed: vauva ei kylläkään pidä yöllä hereillä yhtään. Toivottavasti ei kovin valvota synnyttyäänkään :angelic:
 
Esikoinen ei meillä paljoa valvottanut, mutta minä valvoin silti :rolleyes: Ihan ihme touhua, kun väsynyt olin. Kovin taitaa olla hormooneista kiinni ja jostain yliherkkyystilasta. Nukuin korvatulpat päässä ja silti heräsin vauvan ääniin herkemmin kuin mies. Jospa sitä osaisi ottaa rennommin nyt toisella kertaa.
 
Takaisin
Top