Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mua ei ällötä hammastahnan haju, mutta hampaiden harjaus pistää helposti yökkimään ja pari kertaa oon oksentanutkin hammaspesun päätteeksi. Muuten ei ole onneksi tarvinnut oksentaa, vaikka etova olo onkin pitkin päivää.
Onko teil päivittäin kasvukipuja?
Mulla on vaan turvotusta, joka ulottuu rintojen alle saakka, varsinkin syömisen jälkeen on tukalaa kun turvotus on alamahalla ja ruoka tos rontojen alla :D. Pari tuntemusta nivusissa päivittäin, ei mitään merkittävää. Housut ahdistaa myös.
Minä oon sitten varmaan ainoa joka rakastaa hampaiden pesua. Ai että se hammastahna, nam!! :D
Toi hampaiden pesu on kauheeta, silti on pakko koittaa pestä monta kertaa päivässä kun suussa on koko ajan paha maku
Ja kyllä on hajuherkkyys, pahimman pahoinvoinnin aikaan en pystynyt kestämään mitään ruokien hajua tai melkein mitään hajuja, ihan kauheeta, nytkin joutuu vielä pidätellä hengitystä kun avaa esim.maustekaapin oven.. Paras tais olla se kun terassilla haistelin ruusunkukkaa ja meinas laatta lentää