Rinttastiina
Sukkela juttelija
Mä olen vielä toistaiseksi kesälomalla. Olo tuntuu kuitenkin huononevan päiväpäivältä. Kiitos naiset, mä soitan torstaina niin pomolla on muutama päivä aikaa varautua mun poissaoloon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi milloin tää paha olo helpottais.. oon lomalla vielä tämän viikon, mutta ihan hirvittää ens viikolla töihin meno. Kestopahaolo, oksentanut olen ihan joka ikinen päivä, pahimmillaan lähemmäs kymmenen kertaa, yök!
9+5 on tänään, välillä jo vähän helpotti ja nyt on palannut taas vaikeampana. Olen yrittänyt ajatella, että hyvä merkki vaan, kun on oireita, mutta kun en ole käynyt varhaisultrassa tai sydänäänien kuuntelussakaan vielä, niin on vielä ihan epätodellinen olo koko raskaudesta. Pitää varmaan hakeutua apuja hakemaan, kiitos kokemuksesi jakamisesta :)Millä viikolla olet nyt? Itselläni kesti esikoisesta oksentelu rv7-17 ja sitten lisää seurasi rv 30 jälkeen, tosi ihan lievänä. Kyllä sinun kannattaisi käydä jo tarkistamassa omat nestetasapainosi ja onko elektrolyytit kunnossa.
Minulla oli rv 10+1 ketoaineita virtsassa ja jouduin/pääsin osastolle tiputukseen pariksi päiväksi. Se kohensi oloani todella paljon. Vaikka oksentaminen jatkui nesteytys sentään palautti voimani ja jaksoin paremmin. Alkoi jopa hiljalleen pysyä jotain sisällä. Tässä raskaudessa ei ole tarvinnut oksentaa vaikka alku viikoilla tulikin pahaolo jos ei syönyt tarpeeksi usein. Voimia sinulle, usko pois se loppuu kyllä.
Ullmaij rv10+0
9+5 on tänään, välillä jo vähän helpotti ja nyt on palannut taas vaikeampana. Olen yrittänyt ajatella, että hyvä merkki vaan, kun on oireita, mutta kun en ole käynyt varhaisultrassa tai sydänäänien kuuntelussakaan vielä, niin on vielä ihan epätodellinen olo koko raskaudesta. Pitää varmaan hakeutua apuja hakemaan, kiitos kokemuksesi jakamisesta :)
Onko muilla ollut ongelmaa vatsan toiminnan kanssa? Täällä ollut havaittavissa ilmiö, että vaikka ensin ei tuntuisi että on vessahätä niin se iskee ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta ja pakko päästä HETIHETIHETI. Todella arvaamatonta menoa siis...
Kauhea turvotus jo 5+ viikoltaRinnat ei myöskään ole mulla enää niin arat kuin alussa oli, mutta päivät kyllä vaihtelee, ajoittain enempi kuitenkin. Nyt on vaivannut muutamia päiviä aivan törkeä turvotus mulla ei ollu edellisessä raskaudessa tällästä ollenkaan! Ihan kun olis jo viikkoja 20+ olo, vaikka vasta 7+2.... Onko teillä muilla? Oon saanu jo katseita vatsan alueelle, muttei kukaan oo mitään kehdannut kysyä, varsinkin ne ketkä tietävät alkuvuoden keskenmenosta.