Millaiset vaunut hommaatte?

Eilen käytiin liikkeessä vaunuja katselemassa ja vähän kyselemässä. ollaan päädytty siihe et joko bugaboot tai emmaljungat meille tulee, kääntyvät eturenkaat oltava. Käytettyjä yritetää kattoo jos löytys mut mies kyl rakastu liikkeis emmaljungan nxt90 ja hyvä ettei niitä ostanut jo. Ja kun ottaa sen huomioo et mies ei hetki sitten vielä edes halunnu katsoa mitään puhumattakaa et uutena ostettas

Joo noi miehet tuntuvat olevan vähän hitaasti lämpiäviä. :grin

Ostettiin käytettynä valkomustat Kunert Professional yhdistelmät, mukaan tuli myös autokaukalo :)

Nonniin nyt on vaunut tilattu! Emmaljunga duo edget harmaat :) tällä viikolla saatetaan saaha ne jo kotia :)

Mä hommasin tossa pari viikkoa sitten edullisesti käytetyt mutta tosi hyväkuntoset Brion yhdistelmävaunut, oon kyllä tyytyväinen hankintaan vaikken oo testaamaan päässytkään vielä vauvan kanssa. :) Nää on siis kangasosiltaan harmaat Brio Happyt vm 2013.

Meillä on myös nämä, tosin nivelaisalla ja kovalla kantokopalla. Tykkään hirmuisesti. Meillä oli ensin tuo sama vaunuosa, mutta tuumin että vie säilytyksessä liikaa tilaa ja vaihdoin kantokoppaan. Molemmat on hyvän oloiset, niin ei joutunut tilan takia luopumaan mistään isosta. Ainoa mikä vaunuosassa jäi mietityttämään oli se nostettava pohjalevy, semmoinen vois olla kiva siinä kohtaa kun vauva harjoittelee istumista.

Mää oon nyt rakastunut täysin emmaljungiin, torista löytyis käytettynä, mutta en tiiä uskaltaako ostaa. Pääsisin kyllä katsomaan niitä, mut mulla ei oo mitään hajua mitä kyseisistä vaunuista pitäisi tarkastella. Neljä vuotta sitten ostetut mutta näyttää silti ihan uusilta..

Kangasosat tarkista homeesta, runko ja aisat niin, että ei puolla tai väännä ja nivelet toimii nitisemättä. Renkaista kulumapintaa ja miten liikkuu työnnettäessä. Ja jarru tietty. Eiköhän niillä pärjää :) Omani kun myin, niin pariskunnasta mies oli ihan kuin olisi autokaupoille tullut :D

Onko kukaan muu hommaamassa tuplia..? :wideyed: Ja jos on, niin mitä olette miettineet..?
Oliko niin että roosiksella voisi olla ainakin tarve..? Luinko warheart oikein että sinäkin..?:) Anteeksi vain, en jaksa lukea alusta asti, joten kysyn näin :grin

Me ostettiin mountain buggy duet tuplat. :D lapsille tulee ikäeroa vuosi ja 1kk. :)

Mä kyllä edelleen haaveilen niistä bugaboon donkey duoista! :D

Eka ajattelin jotain Emmaljungan twin city crosseja/ceroxeja, mut päädyttiin sit uutena ostamaan vikingit ja double vikingit. Liikutaan rattailla paljon ja muunneltavuutta oltava, ei isompikaan nappulla esim tämmösellä tuulella varmaan mielellään nökötä naama menosuuntaan jos johonkin mentävä, niin vikingit tuntuivat olevan ainut missä sai käännettyä molemmat osat miten tykkää. Kesäkuomut vielä ajattelin hankkia :)

Warheart, millä rungolla otit tuplat? Minkä värisillä ratasistuimilla/kopalla? :)

Meille tuli musta tuplarunko puhkeamattomilla renkailla, ihan se normaalileveä. Istuimet, koppa, jalkapeitteet väriä competition black. Lämpöpusseiksi otettiin emmaljungan polarit neon orange värisinä. Kesäkuomujen värejä tosiaan arvon vielä ja mielellään ne alennuksesta ostaisin nyt tässä talven aikana :)

Noooh, niiden jälleenmyynti arvo on niin hyvä että kannattaa :) itse aattelin tuplarunkoa niillä ilmakumirenkailla missä on valkoista, ja sit kaks mustaa ratasosaa ja musta koppa. Ostelen sit eri värisiä kuomuja ja teen niihin istuinsuojat :)

Sitä mä kans katselin, että ei mene rahat ihan hukkaan jos hyvin saa pidettyä! Onhan nuo vaan niin monipuoliset muihin verrattuna, että luulisi säilyttävän siksikin arvonsa :)

Okei, kiva kuulla mitä te muut olette hankkineet. itsellä on vielä ihan täysin auki että mitkä ja millaiset! :eek:

Todennäköisesti yritän kuitenkin tällä kertaa katsella käytettyinä, sillä keskimmäiselle ostettiin vaunut uutena, ja ylläri ylläri, tyttö on alusta asti viihtynyt minkäänlaisissa rattaissa todella huonosti. Esikoisesta poiketen ei koskaan edes aivan pienenä suostunut kunnolla edes olemaan rattaissa, huusi vain ja huutaa yhä, 1 v ja 2 kk vanhana :grin
Kävelee siis jopa mielummin... Niin mietin etten ehkä raski ostaa tuplia enää uutena, sillä niiden käyttöikä voi meillä jäädä hyvin vähäiseksi ja koska tytöltä on vielä uutuuttaan kiiltävät yhdistelmät jäljellä.. Emmaljungia olen vähän tosin jo katsellut tupliksi..
Mutta kiva kuulla että muillakin on "pienellä" ikä erolla tulossa! :)

Onko kukaan muu hommaamassa tuplia..? :wideyed: Ja jos on, niin mitä olette miettineet..?
Oliko niin että roosiksella voisi olla ainakin tarve..? Luinko warheart oikein että sinäkin..?:) Anteeksi vain, en jaksa lukea alusta asti, joten kysyn näin :grin

Me hommattiin käytettynä Ora Landit. Hirvittää vähä niitten koko, mut taitaa kaikki olla aika hyökkäysvaunuja tuplissa. Olisin tahtonu bugaboon donkey Duot, mutta mies ei innostunu hinnasta...

Takaisin