Mikä oli kamalin haju raskaana?

Kissanruoka ja paistettu liha olivat sellaisia arkisia juttuja, joita ei sietänyt raskaana ollessa. Myös jotkut pesuaineet alkoivat haista voimakkaalle, vaikka aiemmin en ollut kiinnittänyt niiden hajuun juurikaan huomiota. En kuitenkaan koe olleeni mitenkään kovin herkkä hajuille raskaana ollessa.
 
Ainakin ekassa raskaudessa pahin oli rv 9 kun mies paistoi jotain kunnolla savustettuja nakkeja sisällä pannulla. Yökin parvekkeella monta tuntia ja tuntui ettei se haju meinannut millään lähteä sisältä.
Tokassa varmaankin esikoisen kakkavaipat
 
Rakastan hyasintteja. Rakkaani otsikon niitä ilokseni joulun aikaan - useampikin. Jokusen päivän pystyin niistä iloitsemaan, kunnes ne alkoivat oksettamaan aivan kaameasti. Toivottavasti ensi jouluna on toisin. Alun jälkeen ei ole enää oksettanut vaikka hajuaisti on tarkempi kuin ennen.
 
Esikoista odottaessa pahin oli kana ja currymauste. Yöööh. Teki pitkään pahaa raskauden jälkeenkin. Toinen vahvasti oksettanut haju oli paistettu liha. Toista odottaessa myöskin paistetun lihan haju sai pahoinvointia aikaan, jouduin myös lopettamaan suosikkihajuveteni käytön, koska se alkoi haista ällöttävälle. Kaupassakin leijaili aina inhottava tuoksu, paitsi pesuainehyllyllä missä nuuskuttelin tyytyväisenä, kun ei oksettanut. :wacky:
 
Esikoisen kakka. Oksensin joka kerta kun piti käydä pyyhkimässä.
Synnytyksen jälkeen hämmästyin, kun kakka enää vain haisi pahalta, eikä aiheuttanut oksennusta.
 
Kala, kaikki kalatuotteet :yuck:
Töissä meillä on nyt ollut aivan kauhean vahvan tuoksuista käsidesiä.. jos muutkin valittaa siitä, niin voitte kuvitella miltä tuntuu raskaana laittaa käsidesiä käsiin, sen jälkeen maski naamalle eli ne kädet siihen naaman läheisyyteen :depressed:
 
Astianpesukoneen täytön delegoin täysin miehelle, ei vaan pystynyt.

Kaupassa lihahyllyt oksetti huolella vaikka eihän siellä luulisi miltään haisevan kun kaikki on muovissa. Mutta silloin kyllä olin jotain ällöä raakaa kanaa haistavani.
 
Jääkaappi haisi järkyttävälle! Mieheni aukaisi jääkaapinoven keittiössä ja kaksi sekuntia niin se haju oli jo nenässäni vaikka meillä on olohuoneesta matkaa jääkaapille ihan reilusti. Toinen mikä ällötti suunnattomasti oli paahdetun ruispalan haju joka aamu... Mieheni tälläkin kertaa syyllisenä, töihin aamulla lähtiessään paahtoi tyytyväisenä pari leipää, ja koko huusholli lemusi pitkän aikaa...
 
Miehen tomaattinen jauhelihakastike jääkaapissa sai minut kakomaan aina ja oksentamaan muutaman kerran..:depressed:
 
Jääkaappi, roskikset (vaikka siellä ei olisi mitään minkä pitäisi haista), osa käsideseistä, sula juusto (voin kuitenkin syödä vaikka pizzaa) ja karjalanpiirakat.
 
Jääkaappi ja puolison hengityksen haju. Sitten aina ulos lähtiessä joudun kävelemään meidän naapurin ikkunan ohi, joka on aina auki. Se haju... Aina vastassa lämmin tuulahdus rasvan ja mausteiden hajua. Tuntuu, että kohta oksennan tuonne rappukäytävään :grumpy: tiedän, että tietyissä ruokakulttuureissa ruokaa on tapana hautoa puolikin päivää liedellä/uunissa, mutta mun hajunyströille tää on ollut toistaiseksi pahin koettelemus :arghh:
 
Mua oksettaa melkeen kaikki hajut :hungover: Oon muutenkin aika hajuherkkä ja nyt vaan tuplaantunut tai triplaantunut tämäkin.

Jääkaappi, liha, kala.. Muutenkin tekee pahaa kalan haju, mutta viimeeksi kun se haju tuli nenään, meinasin oksentaa ja pyörtyä.
Paahdetun ruisleivän hajukin meinas saada laattaamaan.
Mies kun otti muutaman oluen, niin sekin haju sai yökkimään. ja ihan ylipäätään joidenkin ihmisten haju.. Olis varmaan parempi vaan pysyä kotosalla :grin
Kahvin haju etoi ainakin alkuvaiheessa, nyt sitä siedän taas vähän paremmin :grin

Onneksi itse en lihaa tms. käytä niin säästyy niiltä yökötyksiltä ainakin yleensä.

Piti tulla vielä lisäämään, et riisin hajukin oksettaa nyt.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top