Miesten reagtiot :)

Huolehtivainen on. Meillä piha on mullospeltona ja kiviä pitäisi pyöritellä paikasta toiseen. Eilen kun sanoin et vähä ahistaa niin käski heti lepäämään. Ei myöskään anna tehdä kaikkea mihin nyt ehkä vielä pystyisin.

Mökkikauppoja ollaan hierottu tässä ja mies mietti miten vauvan kanssa sähköttömällä mökille pystyttäisiin olemaan. Totesin vaan että hyvin, kunhan padasta löytyy lämmintä vettä pyllyn pesua varten :D johan sitä tarvitaan tuon taaperonki takia :)
 
Innolla oottaa pojun tapaamista, mutta en ole saanut mitään erityiskohtelua :D Mies on aamusta iltaan töissä ja vapaa-aika menee pihatöissä. Mies yrittää saada paikat kuntoon ennen synnytystä ja varmistaa, että on rahaa. Se on sen tapa valmistautua tulevaan :) Ei sen syvällisemmin vauvasta yleensä keskustella, eikä mies omin päin tee mitään vauvahankintoja.
 
Huolehtivaisempi on mies nykyään. Katsoo perään ja toppuuttelee, jos rehkin liikaa.

Ei oikein vielä samalla tavalla käsitä tätä raskautta tietenkään, kuin itse. Silittelee masua ja kokeilee mahan päältä mylvintää. Uskon, että konkretisoituu sitten, kun vauva syntyy ja pääsee häneen luomaan suhdetta.

On netistä etsinyt jo mönkijää ja ties mitä vempelettä... :D mie sanoin, jotta eihän se ees kävele ekaan vuoteen, jotta ehit ihan hyvin ostaa ne moottorivehkeet myöhemminkin. Mutta kertoo tuokin jo paljon :Heartred
 
Meillä mies on ihana huomaavainen ja huolehtivainen oma itsensä. Seuraa tietty entistä tarkempaa nyt loppua kohden että levähdän. Vauvasta on erittäin innoissaan ja odottaa jo kovasti tapaavansa. Avoimesti jakaa ajatuksiaan mitä herännyt nyt, kun odotusaika alkaa olla lopuillaan. Ylpeä tuleva isä, kulkenut mukanani lähes jokaisella neuvolakäynnillä ja aikalailla kaikki järjestelyt vauvaa varten ollaan toteutettu yhdessä. Tämä on vahvistanut jo niin hienoa suhdettamme entisestään :Heartpink Onnellinen minä! :)
 
Mökkikauppoja ollaan hierottu tässä ja mies mietti miten vauvan kanssa sähköttömällä mökille pystyttäisiin olemaan. Totesin vaan että hyvin, kunhan padasta löytyy lämmintä vettä pyllyn pesua varten :D johan sitä tarvitaan tuon taaperonki takia :)
Meillä on mökillä sähkö, mutta vesivaraajaa ei ole (ja sitä en ole edes halunnut sinne). Eli padalla sielläkin mennään. Onhan omakin ja veljen peppu pesty patavedellä niin miksei se onnistuisi jatkossakin. :)
 
Miten miehet on ottaneet isyyden vastaa? Myö kun ollaan lenkillä tai jossain ihmisten ilmoilla, niin mies aina kantaa tai työntelee rattaita. Joskus pyydän, että voisinko minäkin välillä, mutta kieltävää vastausta tulee yleensä :D No eihän siinä... Pääsenpähän itse helpommalla. 2 viikkoa vasta takana, mutta tosi hyvin mies hoitaa. Saa nähdä loppuuko into kun alottaa huomenna työt ja on väsyneempi. Hyvän isän poju kuitenkin on saanut! :)
 
Älyttömän hienosti on isimies sopeutunut uuteen rooliin. Oli korvaamaton tuki synnytyksessä ja Tytyn synnyttyä on osallistunut tytön hoitamiseen parhaalla mahdollisella tavalla. Mies tuki ja tsemppasi imetyksen kivikkoisella alkutaipaleella ja tsemppaa mua myös kun illalla iskee väsymys ja riittämättömyyden tunne kun tyttö ei meinaa käydä nukkumaan.

Monta kertaa on mies sanonu tän olevan tiimityötä ja yhdessä selvitään kaikesta :Heartred

Ja lenkeillä ei oo mulla mitään tsäänssiä työntää vaunuja :)
 
..mies kysyy joka päivä töistä tullessaan"Onko mitään merkkejä?" "Etkö yhtään osaa arvioida, milloin vauva syntyy?" :)

Voi, ku osaiski ja tietäiski..
 
Takaisin
Top