Mä olen naureskellut että siittiöiden lahjoittajan lisäksi tasan yhdellä (1) miehellä oli mitään tekemistä mun lastensaannin kanssa
Kaksosraskautta seurattiin kahdessa eri sairaalassa yhteensä 11 ultran verran. Lääkärit vaihtuivat käynnistä toiseen ja joskus loppusuoralla, olikohan kolmanneksi vai toiseksi viimeinen käynti, vastassa oli mies. Myönnän et ensireaktio oli pieni häkeltyminen, mutta olin siinä vaiheessa hommaan niin rutinoitunut ja luottavainen sen suhteen että kaikki olisi edelleenkin vauvoilla hyvin, että hyvin nopeasti tilanne lakkasi tuntumasta mitenkään kummalliselta.
Kaikki tapaamani lääkärit, kätilöt jne oli erittäin ammattitaitoisia ja ystävällisiä, mut tästä miehestä jäi jotenkin sellainen aivan yltiöasiallinen kuva, siis hyvässä mielessä
Varmaan tiedostaa että on sukupuolensa takia alalla vähän kummajainen ja se näkyy käytöksessä. Mieleen jäi erityisesti että hän oli ensimmäinen joka otti mun kanssa puheeksi kaksosten (alatie)synnytyksen konkretian ja mm. erittäin rauhalliseen sävyyn silmiin katsoen varoitti että joskus harvoin B-vauva saatetaan joutua vetämään jaloista ulos 

Luulen että ennen raskautta ja synnytystä olisin ollut herkempi toivomaan naispuolista työntekijää gyneasioissa. Viimeisten vajaan 2v aikana mua on kuitenkin sorkkinut niin moni ihminen niin monella tavalla että aivan sama kuka seuraavaksi sorkkii
Kaikki tapaamani lääkärit, kätilöt jne oli erittäin ammattitaitoisia ja ystävällisiä, mut tästä miehestä jäi jotenkin sellainen aivan yltiöasiallinen kuva, siis hyvässä mielessä
Luulen että ennen raskautta ja synnytystä olisin ollut herkempi toivomaan naispuolista työntekijää gyneasioissa. Viimeisten vajaan 2v aikana mua on kuitenkin sorkkinut niin moni ihminen niin monella tavalla että aivan sama kuka seuraavaksi sorkkii