Mies ja raskaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja syysmami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No höh syysmami. Ei tässä nyt kauaa enää tarvitse mahan kanssa kärvistellä. Kohta pääsee ahdistumaan seksittömyydestä muista syistä ;-)

Saisko jatkaa k-18 aiheella? Millasissa asennoissa teillä homma sujuu? Tai itse olen aina pitänyt niin että olen itse päällä, tai se on oma paras asento jossa aina takuulla saan ja siihen aina pyrin vaivihkaa siirtymään.. Nyt toi saakelin pallo on tossa ikävästi tiellä eikä tunnu enää kivalta.
Viimeksi en löytäny mitään hyvää asentoa ja kamalalla ähinällä ja puhinalla vaihdeltiin asentoja eikä mikään ollut hyvä. siinä puhistessa mieheltä kanssa lässähti ja pidettiinkin vartin tauko että hän sai taas kerättyä itsensä.

Itse en jaksa olla enää aktiivinen (jo on aikoihin eletty) koska liikkuminen sattuu mulla lähes koko ajan. Seksi tuntuu muuten hyvältä, mutta selälleen sattuu selkä ja kyljelleen jomottaa ja missään ei tunnu jotenki kivalta. Takaapäin toki onnistuu eikä mihinkään satu, mutta se ei tunnu mussa miltään.

Masennuin tästä seksiasiasta aika pahasti, varsinkin sen maitotipan jälkeen. Mies onneksi lohdutti ettei se kauaa enää kestä. Toi pallo siis, loppusuoralla ollaan, ei ole ikuinen olotila. Tässä tuleekin meijän tähänastinen kuivin kausi, seksiä on ollut vain kerran viikossa.. Noooh.. kaipa se tästä taas iloksi muuttuu..

Ja niin, on meilläkin muunlaista hellyyttä joka päivä mutta se on ihan eri asia.

Kiitos Kunusiini, juuri tuollaista tsemppausta toivoinkin. Jutellaan miehen kanssa kunhan hän tulee kotiin, toivottavasti saadaan asioista rakentavasti keskusteltua eikä minulla mene homma itkun tihrustamiseksi ja mieshän siitä sitten ärsyyntyy.. Tässä päivän aikana on vaan tullut tunne että jos tämä nyt on jo näin haastavaa niin mitäs sitten kun tuossa on pieni vauva vaatimassa huomiota ja hoivaa? Ja olenpa miettinyt myös sitä että haluanko sittenkään miestäni näkemään ja kuulemaan kaikkea sitä mitä synnytyssalissa tapahtuu jos tämä raskausaika on hänestä jo näin epämiellyttävää maidontuloineen ja vartalon muuttumisineen..

Meillä on seksipuolella ollut koko raskausaika kuivahkoa. Puhuttiin asioista heti alussa ettei oteta kummatkaan stressiä jos ei seksi luista samalla tavalla kuin aikaisemmin. Ja eihän se luistakaan, etenkään tän järkyttävän pallon kanssa. On pari seksikertaa tyssähtänyt kun miehellä ei toimi. En ihmettele yhtään, on niin moni asia muuttunut. Mä ainakin itse myönnän muuttuneeni. Kun en tunne oloani seksikkääksi niin on en käyttäydy seksikkäästi, vai miten sen nyt sanoisikaan (ennen raskautta oon saattanut yhtäkkiä illalla vain pukea jonkun seksikkään mekon päälle ja kiehnännyt miehen syliin kun se on kattonut vaikka töllöä, eli ihan suoranaisesti vietellyt :D). Puhumattakaan siitä että mä en vaan yksinkertaisesti oo enää niin notkee kun ennen. Mun jalat ei nouse korkeelle ja liikkuminen on paljon "tökkivämpää". VIHAAN SITÄ. Niistä asennoista: takaapäin onnistuu parhaiten (just niinku joku mainitsikin että se paikka ei ainakaan miehestä katsottuna ole muuttunut) ja mies päällä. (alla ollessa kyllä viimeksi muistan katselleeni jalkojani ja kauhistelleen niitä turvonneita selluliittipötköjä, "MITEN SE VOI KIIHOTTUA MUSTA")

Oon oikeasti ihan eri ihminen seksirintamalla nyt kun ennen raskautta. Se johtuu puhtaasti tästä raskaudesta ja aion vaikka väkipakolla saada oman itseni takaisin kunhan olen jakautunut. Ja oon ihan varma että mieheni ei osaa vastustaa mua tämän jälkeen kun saan taas kiusaamis/viettely-moodin päälle ;) Ja ollaan välillä ihan naureskeltukin yhdessä kun muistellaan jotain tosi hyviä seksikertoja ennen raskautta ja sitten verrataan sitä tähän nykyiseen seksiin. :) Tässä vaiheessa kun tuo seksi on vain asia mikä tunnutaan hoitavan pois alta koska se kuuluu parisuhteeseen :D Mielenkiinnolla odotan sitä että lapsi tulee maailmaan että mihin suuntaan mennään siitä. Onneksi noista asioista voidaan puhua niin ei tule mitään yllätyksiä.

Nyt kun ollaan molemmat miehen kanssa kotona ja hän on saanut opinnotkin päätökseen, niin ihan ihmettelen miten hän voi oikeasti olla vaan tekemättä mitään hyödyllistä (=kotitöitä) kaiket päivät... :O Ei se nyt yllätys oo, mut sen katseleminen vaan kypsyttää... On hän kyllä tehnytkin jotain asioita, joita olen pyytänyt, mutta se ei kyllä paljoa oo. Ehkä pitäisi pyytää vaan enemmän (ei niin helppoa minulle).

Meillä on nyt tullut taas toooosi pitkä tauko makuuhuonerintamalla, kun oon ootellut koko heinäkuun josko toi hiivatulehdus menisi pois. Ehkä se nyt onkin ohi... pitäisi varmaan ruveta herättelemään vielä kuollutta seksielämää, ennen kuin tulee synnytyksen jälkeinen tauko.... Vähän epäilyttää, kuinka tuo onnistuu, kun tässä alkaa olla aika vaivainen olo ja tietysti paikatkin kuivana.

Saatoin myös valittaa hieman liian aikaisin, kun nyt täällä on pidetty siivouspäivää ja mies imuroi melko lailla oma-aloitteisesti... tuntuukin heti paljon paremmalta :) Onhan täällä vieläkin siivottavaa, mut ei lainkaan niin paha.

Takaisin