unohtu mainita vielä,että mun miekkonen ansaitsee kohta vuoden avopuoliso palkinon,koska oli nyt vuorostaan hankkinut meille yhteisen risteily ensikuulle!!
Olin kylläkin sanonut jonkun aikaa sitten ohimennen,että olisi kiva päästä keväällä käymään tukholmassa risteilyn merkeissä, koska ei olla pitkään aikaan sielä käyty ja olisi ihana päästä vielä hyvissä ajoin ennen h-hetkeä ihan kahdestaan käymään edes jossain pikku reissussa.Nyt se sitten toteutuu.
Pääsee shoppailemaan, nauttimaan hyvää ruokaa ja viettämään vähän laatuaikaa kahdestaa ilman arjen pyöritystä.
Nauratti,kun risteily on varattu sunnuntailähdölle, koska silloin on rauhallisempaa risteilykansaa liikkeellä,niin ei tartte mun sielä kännisten matkustajien ja väen paljoudessa kulkea mahapystyssä. Bonuksena oli se,että hän oli varannut meille a- luokan hytin ihan mukavuuksienkin vuoksi.
Saas nähä miten kauan aikaa tää mun paapominen jatkuu vielä, koska koko raskausaika on ollu tälläistä. Varmaan sitten,kun vauva syntyy niin tää viim.loppuu,kun huomio kohdistuu tietty vauvaan. :)