Mieliteot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Supatsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Supatsu

Jostain jotain jo tietävä
Marraskuiset 2026
Joko teille on ilmestynyt mielitekoja? Esikoisesta ei juurikaan tullut, nyt mulla tekee kaikista maailman asioista mieli just suolaa ja kaikkea todella suolaista..?

Ei ole vielä! Esikoisestakaan ei oikein ollut mielitekoja. Lähinnä oli niin päin, että oli harvoja ruokia, joita pystyi syömään alkuraskauden pahoinvoinnissa (eli mieli ei tehnyt mitään, vaan oli muutamia ruokia, joita kykeni syömään). Kirpeitä karkkeja söin pahimman pahoinvointijakson aikana silloin. :Candy:

Ei ole vielä! Esikoisestakaan ei oikein ollut mielitekoja. Lähinnä oli niin päin, että oli harvoja ruokia, joita pystyi syömään alkuraskauden pahoinvoinnissa (eli mieli ei tehnyt mitään, vaan oli muutamia ruokia, joita kykeni syömään). Kirpeitä karkkeja söin pahimman pahoinvointijakson aikana silloin. :Candy:
Mulla oli itseasiassa samoin. Elin esikoisesta yli puolen välin pelkällä pinaattikeitolla ja riisipuurolla 😂 En kestänyt mitään hajuakaan ilman, että oksensin🤭

Mullakaan ei oo vielä mitään. Kohta alkaa varmaan kaikki oksettaa ni ehkä sit tulee jotain 🤭
Tytöistä oon himoinnut enemmän makeita kuin pojista.

Kana.. 🤣 hauskinta siinä on se et en oo koskaan syönyt kanaa, silloin kun aloin kiinteitä syömään niin kana ja kala oli sellasia mitä en suostunut syömään.
Kuitenkin kaikissa raskauksissa mulla tulee hirvee tarve saada kanaa, oon sitä maistanutkin mut en pysty sitä syömään. Sit mä aina kärsin kun mies tekee kanaa lapsille ja en vaan pysty syömään vaikka mieli tekis 🤦‍♀️

Ei vielä muuta kuin että tänään hevi osastolla suolakurkkulaarin ohi kulkiessa se etikkaisen suolakurkun tuoksu 😍😍

Mun teki tänään aiemmin mieli sipsiä ja dippiä. No, kävin ostamassa ne ja söin muutaman, mut alkoikin vaan ällöttää joten jäi syömättä kuitenki🤣

Tällä hetkellä tekee mieli ihan kaikkea koko ajan! Illalla alkoi itkettää kun selaisin instagramia ja siellä tuli kaikkia hyvän näköisiä ruokia vastaan 😣😂😂

Mun tekee vähän mieli kaikkea rouskuvaa (keksejä, näkkäriä, hapankorppuja jne) sekä kohmeisia omar munkkeja ja päärynämehujäätä. Samat lievät mielihalut mulla oli keskenmenoon päättyneessä raskaudessa. Ja sepäs lisääkin huomattavassa määrin pelkoa siitä, ettei tääkään raskaus pääty toivotulla tavalla.

Paprikanmakuiset maissikakut juustolla, ai että 🤤 oispa munkin mieliteot noin terveellisiä ku teillä muilla 😅

Maustekurkku se täälläkin.. just prismassa käyneenä ostin sekä tölkkikurkkuja että hevi-osastolta laarista.. hyvä etten samantien popsinut niitä siitä suihini 😂 onneksi itsehillintä oli tallessa 😅

Mulla ei oo ollut edellisissä raskauksissa mielitekoja, eikä oo toistaiseksikaan. Kanaa taas sit en oo pystynyt oikein syömään raskaana, kun sen maku jotenkin ällöttää.

Ekassa oli Kreisi kinuski - jäätelö. Ja sitähän oli "pakko" syödä, kun oli hiljaista mahassa, että sai liikettä. Nyt ei oo vielö ollut mitään erityistä.

mulla ei oo ollut mitään selkeitä, tuntuu että vaihtelee ihan minutin välein mitä tekee mieli, ja sit yhtäkkiä ei teekkään enää mitään😂 turhauttaa itteänikin tämä😂

Takaisin