Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulla oli itseasiassa samoin. Elin esikoisesta yli puolen välin pelkällä pinaattikeitolla ja riisipuurollaEi ole vielä! Esikoisestakaan ei oikein ollut mielitekoja. Lähinnä oli niin päin, että oli harvoja ruokia, joita pystyi syömään alkuraskauden pahoinvoinnissa (eli mieli ei tehnyt mitään, vaan oli muutamia ruokia, joita kykeni syömään). Kirpeitä karkkeja söin pahimman pahoinvointijakson aikana silloin.![]()
Mulla kävi sama. Nyt kaapissa on täys dippi ja pussi sipsejä ja ne vaan ällöttääMun teki tänään aiemmin mieli sipsiä ja dippiä. No, kävin ostamassa ne ja söin muutaman, mut alkoikin vaan ällöttää joten jäi syömättä kuitenki![]()
Huomasin saman! Ei ole koskaan suolakurkut tuoksuneet noin hyvältäEi vielä muuta kuin että tänään hevi osastolla suolakurkkulaarin ohi kulkiessa se etikkaisen suolakurkun tuoksu![]()

Mulla kävi tää sama sunnuntainaMun teki tänään aiemmin mieli sipsiä ja dippiä. No, kävin ostamassa ne ja söin muutaman, mut alkoikin vaan ällöttää joten jäi syömättä kuitenki![]()