Mieliteot

Supatsu

Oman äänensä löytänyt
Joko teille on ilmestynyt mielitekoja? Esikoisesta ei juurikaan tullut, nyt mulla tekee kaikista maailman asioista mieli just suolaa ja kaikkea todella suolaista..?

Ei ole vielä! Esikoisestakaan ei oikein ollut mielitekoja. Lähinnä oli niin päin, että oli harvoja ruokia, joita pystyi syömään alkuraskauden pahoinvoinnissa (eli mieli ei tehnyt mitään, vaan oli muutamia ruokia, joita kykeni syömään). Kirpeitä karkkeja söin pahimman pahoinvointijakson aikana silloin. :Candy:

Ei ole vielä! Esikoisestakaan ei oikein ollut mielitekoja. Lähinnä oli niin päin, että oli harvoja ruokia, joita pystyi syömään alkuraskauden pahoinvoinnissa (eli mieli ei tehnyt mitään, vaan oli muutamia ruokia, joita kykeni syömään). Kirpeitä karkkeja söin pahimman pahoinvointijakson aikana silloin. :Candy:
Mulla oli itseasiassa samoin. Elin esikoisesta yli puolen välin pelkällä pinaattikeitolla ja riisipuurolla 😂 En kestänyt mitään hajuakaan ilman, että oksensin🤭

Mullakaan ei oo vielä mitään. Kohta alkaa varmaan kaikki oksettaa ni ehkä sit tulee jotain 🤭
Tytöistä oon himoinnut enemmän makeita kuin pojista.

Takaisin