Tekeekö mieli jotain, mitä ei normaalisti? Maistuuko joku ihan ekstra hyvältä raskaana?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa! Se hämmästyttää, kummastuttaa tätä kulkijaaOmar-munkki. Näin kuvan Berliininmunkista, ja yhtäkkiä tuli mieleen omar-versio ja nyt en saa sitä mielestäni
Mä niin samaistun tähän. Mulla alkaa itkettää jos ei saa jotain ruokaa mihi on jäätävä himo se miten paljon ruoka aiheuttaa itkua on jo nii huvittavaa. Toki silloinkin tulee itku jos puoliso tuo yllärinä jotain kaupasta mitä tekee mieli ni herkistyn siitäkiPinaattikeitto. Iski kuin salama kirkkaalta taivaalta tämä pinaattikeiton mieliteko. Tänään en pääse enää kauppaan (matkaa yli 10km, ei autoa tai julkisia). Melkein itkettää
Mulla oli esikoisesta munkit mielitekona. Munkkirinkelit. Jestas kun metsästin "täydellistä" munkkia. En muista löysinkö vai tyydyinkö kohtalooni ja lopetin etsinnän radin pahetessaOon normaalistikin aika herkkä mieliteoille, mutta nyt ne on niin vahvoja, että ne on pakko toteuttaa. Possumunkit ja riisipiirakat munavoilla on olleet vahvimpia himoja.
Siis mulla alko kans eilen himo pinaattikeittoon. Tänään kävin ostamassa pakkaseen näitäPinaattikeitto. Iski kuin salama kirkkaalta taivaalta tämä pinaattikeiton mieliteko. Tänään en pääse enää kauppaan (matkaa yli 10km, ei autoa tai julkisia). Melkein itkettää
Mun kans on tehny mieli Jaffaa. Ja toinen, mitä oon himoinnut on ollut leipäjuusto.Kylmä sokerijaffa! Ja siis ei mikään fanta kelpaa vaan hartwallin jaffa!
Vähän sama kyllä täällä! Salaatit ym. ei maistuis yhtään, vaikka normaalisti syön lähes joka päivä jonkin salaattiaterian. Leipää menis vaikka miten eli hiilarit täälläkin houkuttelee kovastiMulla ei ehkä oo tullut mitään ihan uusia avauksia mutta eläisin tällä hetkellä vain leivällä, erityisesti ruisleivällä ja valkoisella riisillä. Sekä tähän pelkkää mozzarellaa. Sen sijaan kun yleensä syön ihan kaikkea, nyt ei monikaan ruoka kiinnosta, esim. kanaa ei tee mieli, tuoreyrtit ei kiinnosta, monet kasvikset ei maistu (normaalisti tykkään siis tosi paljon) mutta eipä oikeen mikään liharuokakaan kiinnostele. Eli hiilihydraatteja vain
Tuorekurkun (kuten myös omenan) kuori on se joka sitä närästystä aiheuttaa. Sappivaivaisten ruokavaliossa ne kuoritaan aina. (samoin kannattaisi niille tehdä vauvojen niitä opetellessa syömään) Suosittelen kokeilemaan, ainakin mulle se auttoi.Joo, leipää tekee mieli. Valkoista sämpylää mieluiten missä kirjaimellisesti läjä levitettä, juustoa ja ehkä kinkkua ja kurkkua tosin nyt on fiilis että kurkku alkaa ihan kohta närästää..
Joo, meillä isälle kuoritaan myös, vaikka ei ole sapoivaivainen. Hyvä vinkki, kiitos!Tuorekurkun (kuten myös omenan) kuori on se joka sitä närästystä aiheuttaa. Sappivaivaisten ruokavaliossa ne kuoritaan aina. (samoin kannattaisi niille tehdä vauvojen niitä opetellessa syömään) Suosittelen kokeilemaan, ainakin mulle se auttoi.