Mieliteot

Liirumlaarum

Varmaotteinen viestittelijä
Helmiäidit 2020
Tammikuiset 2025
Tekeekö mieli jotain, mitä ei normaalisti? Maistuuko joku ihan ekstra hyvältä raskaana?
 
Pinaattikeitto. Iski kuin salama kirkkaalta taivaalta tämä pinaattikeiton mieliteko. Tänään en pääse enää kauppaan (matkaa yli 10km, ei autoa tai julkisia). Melkein itkettää😂
 
Omar-munkki. Näin kuvan Berliininmunkista, ja yhtäkkiä tuli mieleen omar-versio ja nyt en saa sitä mielestäni 😭 🤣
 
Omar-munkki. Näin kuvan Berliininmunkista, ja yhtäkkiä tuli mieleen omar-versio ja nyt en saa sitä mielestäni 😭 🤣
🎹 🎤 Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa! Se hämmästyttää, kummastuttaa tätä kulkijaa 😂
Taas yksi herkku, jota en ole edes tiennyt olevan olemassa.
 
Pinaattikeitto. Iski kuin salama kirkkaalta taivaalta tämä pinaattikeiton mieliteko. Tänään en pääse enää kauppaan (matkaa yli 10km, ei autoa tai julkisia). Melkein itkettää😂
Mä niin samaistun tähän. Mulla alkaa itkettää jos ei saa jotain ruokaa mihi on jäätävä himo🤣 se miten paljon ruoka aiheuttaa itkua on jo nii huvittavaa. Toki silloinkin tulee itku jos puoliso tuo yllärinä jotain kaupasta mitä tekee mieli ni herkistyn siitäki🤭
 
Oon normaalistikin aika herkkä mieliteoille, mutta nyt ne on niin vahvoja, että ne on pakko toteuttaa. Possumunkit ja riisipiirakat munavoilla on olleet vahvimpia himoja.
 
Oon normaalistikin aika herkkä mieliteoille, mutta nyt ne on niin vahvoja, että ne on pakko toteuttaa. Possumunkit ja riisipiirakat munavoilla on olleet vahvimpia himoja.
Mulla oli esikoisesta munkit mielitekona. Munkkirinkelit. Jestas kun metsästin "täydellistä" munkkia😂😂. En muista löysinkö vai tyydyinkö kohtalooni ja lopetin etsinnän radin pahetessa
 
Pinaattikeitto. Iski kuin salama kirkkaalta taivaalta tämä pinaattikeiton mieliteko. Tänään en pääse enää kauppaan (matkaa yli 10km, ei autoa tai julkisia). Melkein itkettää😂
Siis mulla alko kans eilen himo pinaattikeittoon. 🤣 Tänään kävin ostamassa pakkaseen näitä
 
Kylmä sokerijaffa😍! Ja siis ei mikään fanta kelpaa vaan hartwallin jaffa!
 
Tänään iski himo McFlurry-jäätelöön Daimilla, söin aina lapsena sitä 😄 Onneksi ihana puoliso ajoi töistä tullessa Mäkkärin kautta kotiin 🩷
 
Mulla ei ehkä oo tullut mitään ihan uusia avauksia mutta eläisin tällä hetkellä vain leivällä, erityisesti ruisleivällä ja valkoisella riisillä. Sekä tähän pelkkää mozzarellaa. Sen sijaan kun yleensä syön ihan kaikkea, nyt ei monikaan ruoka kiinnosta, esim. kanaa ei tee mieli, tuoreyrtit ei kiinnosta, monet kasvikset ei maistu (normaalisti tykkään siis tosi paljon) mutta eipä oikeen mikään liharuokakaan kiinnostele. Eli hiilihydraatteja vain :tears:
 
Mulla ei ehkä oo tullut mitään ihan uusia avauksia mutta eläisin tällä hetkellä vain leivällä, erityisesti ruisleivällä ja valkoisella riisillä. Sekä tähän pelkkää mozzarellaa. Sen sijaan kun yleensä syön ihan kaikkea, nyt ei monikaan ruoka kiinnosta, esim. kanaa ei tee mieli, tuoreyrtit ei kiinnosta, monet kasvikset ei maistu (normaalisti tykkään siis tosi paljon) mutta eipä oikeen mikään liharuokakaan kiinnostele. Eli hiilihydraatteja vain :tears:
Vähän sama kyllä täällä! Salaatit ym. ei maistuis yhtään, vaikka normaalisti syön lähes joka päivä jonkin salaattiaterian. Leipää menis vaikka miten 😅 eli hiilarit täälläkin houkuttelee kovasti 😋
 
Joo, leipää tekee mieli. Valkoista sämpylää mieluiten missä kirjaimellisesti läjä levitettä, juustoa ja ehkä kinkkua ja kurkkua :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: tosin nyt on fiilis että kurkku alkaa ihan kohta närästää..
 
Näin unta viime yönä, että söin riisipuuroa. 🙈🤣 Nyt sit tekee mieli riisipuuroa. Mies lupasi tänään tehdä sitä ruuaksi. En itse osaa tehdä siitä niin hyvää kun hän.
 
Joo, leipää tekee mieli. Valkoista sämpylää mieluiten missä kirjaimellisesti läjä levitettä, juustoa ja ehkä kinkkua ja kurkkua :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: tosin nyt on fiilis että kurkku alkaa ihan kohta närästää..
Tuorekurkun (kuten myös omenan) kuori on se joka sitä närästystä aiheuttaa. Sappivaivaisten ruokavaliossa ne kuoritaan aina. (samoin kannattaisi niille tehdä vauvojen niitä opetellessa syömään) Suosittelen kokeilemaan, ainakin mulle se auttoi.
 
Tuorekurkun (kuten myös omenan) kuori on se joka sitä närästystä aiheuttaa. Sappivaivaisten ruokavaliossa ne kuoritaan aina. (samoin kannattaisi niille tehdä vauvojen niitä opetellessa syömään) Suosittelen kokeilemaan, ainakin mulle se auttoi.
Joo, meillä isälle kuoritaan myös, vaikka ei ole sapoivaivainen. Hyvä vinkki, kiitos!
 
Miulla rupes tekemään hulluna mieli hapankorppua.. 😅 En oo syöny aikoihin mut paahdoin yks päivä ruisleipää ja siinä reuna maistu ihan hapankorpulle ja siitähän se sitten lähti. Ja sitten ärsytti kun sitä korppua ei löytyny valmiiks kaapista
 
Oi hapankorput oiski hyviä. 😋 Näinköhän se on ostettava niitä, kun seuraavan kerran käy kaupassa. 😁
 
Takaisin
Top