Mieliteot ja Kuvotukset

Täällä alkaa kunnon ruoka taas maistua, esim tänään uusia perunoita, uunilohta ja salaattia, nam!! Nyt pitää tosissaan kiinnittää syömisiin huomiota, ettei noit sappikohtauksia tulis.

Apuaaaa, voisin vaikka tappaa, jos saisin arnoldsin naudanpaistibagelin!! Pakko varmaan lähteä kauppaan ostamaan aineksia ja yrittää tehdä samantyyppinen kotona...

Olen syönyt tänään puolikkaan vesimelonin n. tunnin sisään ja haluan lisää ...
Harmi vaan, että ostin ainoastaan puolikkaan. Myös hampurilaisia himoitsin tänään, kun käytiin miehen kanssa siellä poliisiasemalla. :confused013

Minä söin äsken kaalikääryleitä, raejuuston nestettä ja juomana piimää. Maitotuotteet on nyt pop. Perunamuussia ja nakkikastiketta tekis kanssa mieli..

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Tänks miuk... Nyt tekee mieli Arnoldsin bagelia! :D ...ja vaikkei makee oo oikeen himottanut/ maittanut niin tekeepä mieli niitä Arnoldsin donitsejakin......

Mä tulin just kaupasta. Sämpylöitä, tuorejuustoa, piparjuuritahnaa, naudan leikkelettä ja suolakurkkuja, eiköhän noilla mukiinmenevä korvike saada. ;)

Kalatonta sushia hakemaan kun soijaa tekee mieli..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Lila-Aurora, laitoitko? :D Leipä syöty ja oli hyvää. Hirvee himo tuli tohon piparjuuritahnaan ja nyt mietin kuumeisesti minkä kaiken kanssa sitä vois syödä.

Laitoin (lisänä oli viä kirsikkatomaatteja ja mozzarellaa) mutta ei sillä pirkule ollu puhelinta mukana! Kummallinen mies! Eiköhän toi himotus säily päivään asti, ajattelin lähtee kaupunkiin ja Arnoldsin bageli vois olla hyvä välipala.... ;)

Hmmm.. Minäkin taidan laittaa ostoslistalle sämpylät ja herkkutuorejuustot! Onneks luin tän ennenku kauppaan lähen ;)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mä sain just esikoisen unille, ite otan hetken lepoo kans sohvalla ja sit suihkun kautta valmistautuun kaupunkiinlähtöön.. Shopping listejä on yhteensä viis mutta päällimmäisenä pyörii edelleen vaan bagelit ja donitsit...! :D

Bagel oli todellakin kaiken tän hehkuttamisen, odottelun ja makustelun arvoinen - nams! ♥ Donitsi jäi kyllä puoliks syömättä, ei edelleenkään maistu ne makeet. Pakko oli kuitenkin kokeilla! :D

Mä söin just iltapalaks sellasen samanlaisen leivän ku eilen, maistu taivaalliselta raskaan iltavuoron jälkeen. :)

Mä tein lasagnea ja pilkoin paljon kurkkua ja tomaattia siihen kaveriksi ja ai että maistui.
Edelleen kuolaan kokin lisäksi subin patonkia ja kaalikääryleitä :)

Mun tekis myös mieli subin patonkia. Ylipäänsä kaikki leivät maistuu. Sanoin miehelle, et tänään haluun sit syödä tortilloja.

Vaikka mun mieliteko poikkeaakin tästä ruoka-aiheesta niin mieliteko sekin: haluan seksiä. Paljon, joka päivä. Mies ei ole vielä valittanut, melkoinen ero viime raskauteen jolloin tässä vaiheessa oli jo viikkoja kestänyt selibaatti takana oksentelun takia. Muita? :wink

Mami mulla vähän sama juttu :) mutta väsymys tähän asti rahoittanut jaksamista huomattavasti! Haluan on vaikka kuinka ja paljon mutta energiaa sitten ei...jospa kohta väsymyskin antaa periksi ;)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Mä yritin kanssa keksiä kaikki mahdolliset skenaariot miten voisin uskottavasti vahingossa ja tarkoituksella törmätä tähän kokkikomistukseen ilman vaatteita. Ei löytynyt vielä moista tapahtumaketjua :)

Appelsiini , söin heti 2 ja taidan mennä kolmatta kuorimaan :)

Takaisin