Mieliteot ja Kuvotukset

Piimä täälläkin :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Taas aamuyöllä hereillä. Nukahdin esikoista nukuttaessa niin unet loppu nyt. Kohta uudestaan kokeileen. Se on jännä, että aamusta voi kyllä nukkua vaikka kuinka pitkään sitte.

Mulla piti ostaa uus hammastahna, ku niin ällötti! Uudenki haju on vähän yök, mutta se menettelee ainaki vielä. Edellisen raskauden aikana en sietäny yhtä saippuaa, jota en voi käyttää edelleenkään. Kauhiasti alko haluttaa nyt piimää, ku siitä luin, mut täytyy tyytyä maitolasilliseen. :D

Mä istun täällä myös kylmä piimälasi kädessä, saunajuoma. :D Mulla oli tänään hyvä päivä, ei huonoo oloa ja jaksoin siivota, leipoa ym. Mut sit joku tunti sitten piti käydä halailemassa pönttöä, alavatsaa ja selkää taas juilii. Höh.

Tässähän tulee vaikka mitä himoja kun tätä lukee :D mulla oli viime raskaudessa aivan jäätävä irtojäätelöhimo koko kesän ja melkeen päivittäin tuli haettua tötterö :D

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Täällä suklaa pehmis on ollut tosi in ja aina kun mahdollista, on sitä syöty :)

Äm85: Uusi maitosuklaa kingis maistuu sulaneena just suklaapehmikselle ja on muuten hyvää :grin Mä en kyl osaa sanoa mieliteoista juuri mitään niitä tulee ja menee mitään erityistä ei oo matkalle vielä tullut. Yökötyksen aihe on kokkaus. Ruokaa laittaessa se haju on niin kamala että jää kyl kokkaukset kesken ja toinen on kahvin haju ne aktivoi mulla ainakin ihan hirveän pahan olon.

Tänään mies toi kaupasta kaipaamiani mehujäitä, namnam!

Mulla ei tässä raskaudessa ole ollut minkäänlaisia himoja mitään kohtaan, koska tosi usein on etova olo. Mikään ruoka ei oikein maistuis, joudun pakottamaan itseni syömään vähintään kerran päivässä lämpimän ruuan. Ekassa raskaudessa mulla oli ihan hirveet himot ensin klementiiniin ja sen jälkeen suolakurkkuun. Tokassa himoitsin ihan hirveesti ruisleipää.

Täytyy sanoa että keittiössä työskentely ei oo mitään herkkua näin alkuraskaudessa. Kaikki hajut ja käryt saa aikaan melko voimakasta ällötystä :(

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Himoja ehkä vispipuuroon ja riisifrutteihin ollu jonkin verran. Kuitenkin suurinosa ruoista kuvottaa eikä oikeen haluais syödäkkään mitään :( Eniten kuvottaa kanaruoat, luultavasti siksi, että söin kanapastaa juuri ennen pahoinvoinnin alkua :confused: Vieläkin tulee oksennusrefleksi kun ajattelen sitä ruokaa, vaikka siitä onkin jo kuukausi :D

Lohi+pinaatti+keitetty kananmuna, match made in heaven <3 :D hajuaisti myös herkistynyt, ja usein luulee haistavansa jonkun hyvän ruoka-aineen mitä tekis mieli muttei keksi mikä se on, tai mitä just tekis mieli. tuttua? :) piimää täytyy muuten ostaa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tässähän tulee nälkä kun lukee näitä viestejä :D Itellä on suureksi herkuksi muodostunut kaikenlainen raikas ja vetinen, esim kurkku, mansikat, melonit ja raikkaat kylmät mehut on aivan ihania. Ennen en myöskään oo juuri välittänyt kalaruuista, mutta nyt voisin syödä vaan kalapullia ja uunilohta uusilla perunoilla. Nam. Kanaa olen myös huomannu syöneeni paljon. Lakua tekee mieli hirmusti. Hapankorppu <3

Fetaa, tonnikalaa ja kaikkee tulista en pysty enää syömään. Tulinen alkaa polttaa ikävästi mahassa, mitä ennen ei oo tapahtunu, ja feta ja tonnikala tulee ylös.

Onko muilla samaa, että pitää syödä tosi tasaseen tai alkaa heti hirvee kuvotus ja oksetus? Mun on pakko syödä melkein 2 tunnin välein jotain että en kärsi hirveistä pahoinvoinneista. :p

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Nuudelit on uus himo! Eilen söin illalla ja tänää aamupäivällä oli pakko saada ja nyt tekis taas mieli :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Kahvia ei oo tullut kyllä hetkeen juotua. Tupakointia taas yritän lopettaa, niin kyllä ruoka maistuu <3 Kiloja vain lissää ! Vesimelonia kuluu kyllä päivittäin :D

Sama juttu! Mä syön aamiaisen ja illallisenkin kahdes osas, pidän välissä puolen tunnin tauon et mahtuu mahaan taas... Ja välipalatankkausta päivän mittaan koko ajan. Hampaat ei varmaan tykkää hyvää.

Takaisin