Mielitekoja

No nyt sitä oli tullu kauppaan, mut se oli loppu. Irtokarkit oli tarjouksess, ni ostin sit niitä tilalle. :P

Me mennään nyt hampurilaisten kanssa sieltä, mistä aita on matalin. Valmiit sämpylät, valmiit pihvit. Paistetaan vaan kananmunaa ja ananasta lisäksi väliin. Ei oo jaksamista tehdä sämpylöitä ja pihvei :(

Tänään oli vaan ihan pakko saada kananmakusia pikanuudeleita, ei mahtanu mitään! Nyt on maha täynnä, mutta edelleen nälkä, hmph.

Mä en taas keksi mitään ällöttävämpää kuin kananmuna :yuck: Kaikki lihatkin oksettaa.. Musta taitaa tulla kasvissyöjä tän raskauden myötä :grin

mulle maistuu nyt meetvursti sämpylät :wacky: koko ajan jotaki suolasta ni ei oo huimannu...ja ei muuten oo turvottanutkaan :p

Meki tehtiin eilen hampurilaisia, tehtiin myös pihvit ite. Oli hyviä:)

Mulla ei nyt hetkeen oo ollu mitään mielitekoja, mausteista ruokaa oikeastaan tekis mieli mutta lähinnä senkin takia, että tuntuu että se menis parhaiten alas (ja tykkään mausteisista ruuista). Jäätelöä (tai paremminkin mehujäätä tai sorbettia) tekee mieli iltaisin samoin ku noita kirpeitä salmiakkeja, ne on ainoat jotka auttaa jos illalla on sellanen olo, että ruoka meinaa nousta röyhtäilyn takia ylös.

Me tehtiin eilen jauheliharisottoa ja hyvää oli. Mulla tuli ei mausteita- hetki nyt kohdalle. Hyh, ei mitään mausteita. Mutta hyvää oli risotto silti! :p

Mä kans tykkäisin nyt kaikesta oikein mausteisesta. Mies oli kauhuissaan, kun eilen oli makkarasoppaan menny vähän vahvasti chiliä :D

Tänään leivoimme miehen kanssa yhteistyöllä laskiaispullia, kun niin kovin himoitsin. Minun mielestäni laskiaspullien kuuluu olla isoja. Muuten hyvä idea, mutta emmä jaksanut edes puolikasta! :D

Mä tein tällä kertaa pieniä, ni sit voi syödä hyvällä omallatunnolla kaks. :D Mut en sit jaksanutkaan ku yhden.

Pieniä mä tein suunnilleen viikko sitten. Ne oli semmosii laskiaiseen valmistautumis pullia. Ja nyt halusin kunnon kokoisia, joihin pursottelin kermat ja.. Mutta turhauttavaa, etten sitten jaksanutkaan syödä :D kertoo jotain siitä kyllä, ettei se makea nyt ihan uppoa normaalisti..

Mulla on varmaan kohta anemia, kauhee hinku saada mustaamakkaraa :D onneks voin huomenna hakee sitä lounaaksi...mutta tarvii muistaa ostaa myös purkki puolukkahilloa

Mulle toi mustamakkara on kyllä ehdoton ei :P Ensimmäisen ja viimesen kerran söin toissa kesänä tampereella piipahtaessa. :grin

Olen asunut reilu puoli vuotta Turussa :D Oikeasti pääkaupunkiseudulta lähtöisin. vielä tiedä, mitä täällä syödään tai ollaan syömättä. Missä mustaamakkaraa syödään? Eiks se niinkö ole jossain iso juttu? :D

Ja täytyihän laskiaiseen nyt valmistautua! :D

Tampereeltahan se :D ja Pirkanmaalla ainakin ihan yleinen ruoka.

Se on vähän niinku joko tykkää tai ei :)

Takaisin