Mulla ei ole varsinaisia mielitekoja, mutta ruoat, jotka maistuu, vaihtelee hyvin laidasta laitaan :D Tällä viikolla kun syö jotain ruokaa, niin seuraavalla viikolla sen ajattelukin alkaa oksettamaan.. Ja jotenkin kaikki mausteinen ja suolainen tuntuu inhottavalta ajatukselta, oonkin nyt syönyt riisiä ja raejuustoa...
Yök. Tuli suklaahimo, ja sinne uppos levyllinen fazerin punasta. Yhtään ei oo äklö olo, eipä... Meinasin et rivi tai kaks menis, mut upposki koko levy. Tässä sitä taas ollaan Sokeriaddiktio alkaa nostaa päätään taas...
Ootteko maistanu sitä uutta fazerin sinistä, missä on popcornia seassa? Mä yritin viime viikolla haeskella, mut meidän s-markettiin ei ollu vielä tullu sitä.
Mä oon maistanu ja se oli mun mielestä aika hyvää! En tosin oo mikään suklaa-addikti, niin ei tuu ikinä ostettua suklaata kotiin. Oon enemmän sellanen suolaisen ystävä ja sipsit on mun kompastuskiveni :)
Mäkin oon maistanu sitä uutta suklaata! Isä tarjos pari palaa, ja vaikka olin sillon vielä sellasessa vaiheessa, että mikään makea ei kiinnostanut, toi suklaa maistu silti hyvältä! Nyt kun makea taas uppoaa, voiskin joku kerta ostaa.
miuk, joku tuttu sanoi että ei oo yhtä paljon poppareita siinä Fazerin kun oli Milkan. Sehän muistutti enemmän jopa riisisuklaata koostumukseltaan. Tuossa Fazerissa ne on enemmän kuulemma sattumia siellä suklaan seassa.