Mielitekoja ja inhokkiruokia

Oon mäki tarkka noiden syömisten kans, mut olin unohtanut tuon tonnikalan. Noh eipä se onneksi ollu ku pikku leipä jonka päällä sitä oli.

Mulle ei maistu mikään tällä hetkellä, mitään ei tee mieli ja jos jotain pistää suuhun niin jää huono maku suuhun pitkäksi aikaa.

Anhe, sama homma täällä.. kiva ku tehnyt vaivalla jotain ruokaa ja sit sitä ei tee mieli syödä :D

Suolakurkkuja!! Vedin ison purkillisen parissa päivässä. Juuston kanssa erityisen hyvää. Ja tomaatin. Illalla otan sängyn viereen lasin mehua, tomaattia ja suolakurkkuja, niitä sitten mussutan aamuisin.
Ja kaikki rasvaruoka maistuisi, ihan niinkuin esikoisen odotuksessakin. Olisin kans toivonut sellaisia terveellisiä mielitekoja :happy:

Ite en oo ihan orjallinen noiden suositusten kanssa, juustoissa suosin kotimaista koska luotan että täällä ollaan tarkkoja. Leikkeleitä syön muutenkin tositosi vähän, makkaraa syön kun mieli tekee, muttei sitäkään nyt joka viikko. Ravintolassa kyllä pyydän pihvin kypsänä. Ja käyn subissa, mutta syön siellä muutenkin aina kasvissubeja. Alkoholin kanssa ehdoton ei.

Huh.. mehujää pelastaa mut yrjöltä. Ehkä.
Karseen huono olo mutta hetkellisesti tuntuu helpottavan kun mehujäätä mussuttaa.

Jauhelihakastike ja makaronit meni vielä alas. Vielä ei oo oikee ruoka todella no no listalla mut sitä odotellessa...

Pitää pyytää miestä tuomaa myös mehujäätä kaupasta jos/ kun olo huononee. Jäätelö maistu vielä tänää..

Mulla on tullu himo hedelmiin ja nyt neuvolassa selvis että maksimisuositus on 4 hedelmää (tai marja-annosta) päivässä :sad001 Tuntuu ihan tyhmältä kun nyt stressaan jostain hedelmien määrästä ja toisena päivänä saatan syödä suklaata -> koko hommassa ei oo mitään järkeä! En kyllä usko että teen itselleni tai vauvalle jotain hallaa vaikka välillä söisin "yli suositusten".

Mun tekee mieli karkkia!!! Mut suklaasta esikoinen saa mahanväänteitä ja lakritsii/salmiakkia kielettyä enkä tykkää hedelmäkarkeista :(

Munakas yhhyy. Tulin töistä kotiin, mies oli tehnyt ruokaa ja hyvä etten kääntynyt kotiovelta, kun haju löi vastaan. En pystynyt ees maistamaan.

Kyllä oli tuskainen päivä töissä tänään.... Ällöttää, ällöttää ja kun on päiväkodissa töissä, niin ne hajut on jotain ihan hirveetä! :wtf: kiva oli koko ajan yrittää salassa mussuttaa jotain ettei pahaolo mee siihen pisteeseen, että seuraavaks on vaihtoehtona lähtee yrjöö.... :dead: ja mun on kans syötävä kahden tunnin välein tai olo on karsee. Aamulla teki kahvi ekaa kertaa tosi pahaa ja jouduin juomaa sen nenästä kiinni pitäen! :yuck:

Nimenomaan karhunpentu, noin itsekin ajattelen. Tuskin ihan kamalaa jos syö hedelmiä enemmän. Ja jos teen vaikka smoothien, sinnehän saattaa upota montakin hedelmää...

Mulla tuli päivällä yhtäkkii hirvee himo kunnon grillimättöö ni pakko oli ajaa paikallisen grillin kautta... Muuten ällöolo on alkanu lisääntymään nyt illalla...

Mä oon ihastunut mustikka-avokado-smoothieen. Se pitää pahaaoloa poissa aika hyvin. Välillä lisään mukaan myös kauraleseitä, niin toimii vielä pidempään. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1464037346.391820.jpgtein ihan innoissani tälläset iltapalakd ja nyt ihan hirvee yökötys ja puistatus joku siinä maidtu pahalle ja ällöttää :( hyyyi saispa nopeesti unenpäästä kiinni

Mää kuolaan täällä nuudeleiden ja avokadojen perään tällä hetkellä.. Ostin avokadoja kyosymään jo, ehkä loppuviikosta saan herkutella - jos enää tekee mieli edes :laughing021

Mä ensimmäisen kanssa varoin syömästä mitään kiellettyä, mut nyt ajattelin järjellä edetä. Mun äiti ei muistanu ees mitään kieltolistoja mun odotusajalta ja ihan normaali mäkin oon :laughing002 mutta tietenkin alkoholi on ihan ehdoton ei.

Mä söin esikoisesta kans kilo kaupalla mandariinejä ja nyt on kans hedelmät maistunu kaikista parhaiten. Varsinkin omenat, ai että!

Mulla ei ole vielä mitään himoja, viime kerralla halusin pepperonipaprikoita (niitä tulisia) koko ajan

Terkka sanoi eilen että ruokavaliosuositukset on muuttuneet vuoden alusta. Mä en edes mennyt lukemaan ja nyt oon ihan hämilläni tonnikalan ja hedelmien kielloista. Pitäis kai sit tutustua

Miks hedelmiä/ marjoja ei sais syyä? Onko niissä sokeria liikaa? Tietty yli 4 annosta on aika paljon?

Joo, mulle sanottiin viime raskaudessa että hedelmistä tulee sokeria, nostaa sokeri arvoja jos paljon syö, eikä tarvii edes tosi paljon syödä... Olin kans hulluna klementtiineihin ja sain luvan syödä kolme päivässä :-D

Takaisin