Mielitekoja ja inhokkiruokia

Mun teki tänään ihan hulluna mieli härkäruukkua valmisruokahyllystä. Käsittämätöntä :D Ei siis juuri koskaan syödä moisia :D

Mä oon joutunut jo tovin ostaa valmisruokia tai sit mies on tehny. En pysty ite tekee mitään ruokaa. Ällöttää liikaa.
Välillä tekee mieli heseä ja välillä tosi terveellisiä juttuja :D

Mulla menee hedelmät ja jätski!!! Mä oon ihan hulluna jätskii. Mut mies ostaa aina vaan vaniljaa...

Ja toi yks reppana syö pari viikkoo purkkiruokia kun äiti ei oo ruokaa laittamassa...

Pizzaa ja hamppareita tekee mieli.. ei vaan voi olla kokoaikaa syömässä jos en meinannut kerätä 30kg ekstraa :D kaikki normaali ruoka ällöttää joten oon syönyt salaatteja.. viikonloppuna pakko saada sitä pizzaa :D

Mäkin/Hesen nugetteja voisin syödä vaikka kuinka paljon !:grin Terveellistä..
Kaks viikkoa sitten vedin salaattia hulluja määriä, nyt ei kyllä salaattin enään uppoa yhtään! Ois ollut parempi, kun toi salaatin himo olis pysynyt :grin

Onko kenelläkään muulla närästystä? Hämmästelen vain nuita ruokia kun mulla lähes kaikesta iskee närästyksen. :grumpy: tuoretta kaikkee tekee mulla mieli, ja jäätelöä!! Minäkin haluaisin vettä juoda mut siitä tulee huono olo:sour:
Täällä närästää aikalailla koko ajan. ja kun ei närästä niin röyhtäilen muuten vaan KOKO ajan!

Mulla närästys meni muutamassa päivässä ohi. Onneksi! Edelleen röyhtäyttää aika paljon mut sen nyt kestää, kun alkaa olo helpottamaan kaikin puolin! Nälkä on aina :shy: pitää yrittää hillitä syömisiä.

Muokattu viimeksi:
Mulla kans närästys edelleen kiusana ja usein se just tekee vielä pahemman olon... :confused: renniet onneks auttaa jonkun verran.

Ja aivan sairaasti tekee mieli hamppareita ja ranskiksia! :p pakko hillitä ettei tuu liikaa painoa jo tässä alussa... :rolleyes:

Tänää heräsin päiväunilta ja oli pakko ruveta leipomaan pullaa. *nam nam* Päivälliseksi tein kanaa ja hyi yäk, täsä talosa ei syödä kanaa pitkään aikaan

Nyt on _taas_ mukaan astunut uusi mieliteko :hilarious: Nimittäin etikassa olleita valkosipulinkynsiä, nam :hungry:

Mulla tekee mieli vaan ruokaa.. ihan sama onko se kotiruokaa vai roskaruokaa kuhan saa jotain mättää naamaan!! Välillä tekee oikein mieli grillimakkaraa ja välillä salaattia. Jatkuva nälkä ja käsittämätön ruokahalu. Makeaa ei niinkään haluta, mutta ei siitä kyllä juuri tule kieltäydyttyäkään. :oops:
Pahoinvointiakin on joo, mutta jostain syystä se ei vaikuta ruokahaluun ollenkaan, itseasiassa syöminen ei tee pahaa, mutta jos nälkä ehtii tulla niin sitten pahoinvointikin pahempi. Mistähän sitä itsekuria sais ostettua ku ei sitä tunnu itseltä oikein löytyvän. :)

Mulla tekee mieli vaan ruokaa.. ihan sama onko se kotiruokaa vai roskaruokaa kuhan saa jotain mättää naamaan!! Välillä tekee oikein mieli grillimakkaraa ja välillä salaattia. Jatkuva nälkä ja käsittämätön ruokahalu. Makeaa ei niinkään haluta, mutta ei siitä kyllä juuri tule kieltäydyttyäkään. :oops:
Pahoinvointiakin on joo, mutta jostain syystä se ei vaikuta ruokahaluun ollenkaan, itseasiassa syöminen ei tee pahaa, mutta jos nälkä ehtii tulla niin sitten pahoinvointikin pahempi. Mistähän sitä itsekuria sais ostettua ku ei sitä tunnu itseltä oikein löytyvän. :)
Mulla on nyt ollut vähän samaa + tuntuu syöminen auttavan huonoon oloon. Ei vaan paranisi syyä koko aikaa...

Auts onko meetwursti ja tonnikala kiellettyä? Kumpaakin olen syönyt, enpäs ole tajunnut.. entä majoneesia saako syödä kun on raakaa munaa? Ihan kuin jossain olisi ollut että munat kypsänä.

Minulla oli aikoinaan vanhimman pojan raskaudessa himo riisiin(!) Eli kasvisliemessä keitetty riisi paljaaltaan ja se tuntuu maistuvan nytkin! Hapankorput on nam ja voisi syödä rajattomasti.

Minulla oli pahin pahoinvointi viikoilla 6-9. Siihen helpotti kun söin vähän väliä jotain. Painohan se nousi muttei haittaa kun olo vain helpottui syömällä. Mehujäät oli yks mikä helpotti oloa ruoan päälle.

Siis mitä?! Eikö metukkaa tai tonnaria saa syödä? Ruokavalio menee ihan uusiksi, ku melkii kaikki mitä mä yleensä syön onki nyt kiellettyä! :nailbiting:

Miksei metukkaa sais syödä? :D Mä ainakin oon syöny. Parasta on ruisleivät jonka päällä kunnon metukkapalat, kermajuustoa, kurkkua ja tuoretta tomaattia! Niitä voisin syödä koko ajan. Päivästä toiseen vaihtelee tosin että saako ylipäänsä syötyä mitään..

Takaisin