Hirmu
Vauhtiin päässyt keskustelija
Jep eli vispipuuroa :DMitä on lappapuuro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jep eli vispipuuroa :DMitä on lappapuuro?
Täällä närästää aikalailla koko ajan. ja kun ei närästä niin röyhtäilen muuten vaan KOKO ajan!Onko kenelläkään muulla närästystä? Hämmästelen vain nuita ruokia kun mulla lähes kaikesta iskee närästyksen.tuoretta kaikkee tekee mulla mieli, ja jäätelöä!! Minäkin haluaisin vettä juoda mut siitä tulee huono olo
![]()
Mulla on nyt ollut vähän samaa + tuntuu syöminen auttavan huonoon oloon. Ei vaan paranisi syyä koko aikaa...Mulla tekee mieli vaan ruokaa.. ihan sama onko se kotiruokaa vai roskaruokaa kuhan saa jotain mättää naamaan!! Välillä tekee oikein mieli grillimakkaraa ja välillä salaattia. Jatkuva nälkä ja käsittämätön ruokahalu. Makeaa ei niinkään haluta, mutta ei siitä kyllä juuri tule kieltäydyttyäkään.
Pahoinvointiakin on joo, mutta jostain syystä se ei vaikuta ruokahaluun ollenkaan, itseasiassa syöminen ei tee pahaa, mutta jos nälkä ehtii tulla niin sitten pahoinvointikin pahempi. Mistähän sitä itsekuria sais ostettua ku ei sitä tunnu itseltä oikein löytyvän. :)