Mielitekoja ja inhokkiruokia

Mä söin ekassa ja myös tässä salmiakkia ja lakuja. Mulla on huimausta ja se auttaa kestämään sitä töissä. Toki pitäydyn maltillisissa määrissä :)

Lappapuuroa tarttui tänään kaupasta mukaan. Appelsiinia ja mandariinia on haluttanut jo pitkään mutta ne ei oikein parhaimmillaan oo tähän vuodenaikaan...

Ärsyttävää kun mikään ei oikein tahdo maistua.. ruuanlaitto ällöttää ja moni ruoka oksettaa varsinkin kun itse teen ne..

Uusia pottuja ja cokista tekee mieli! kolaa onneksi oli, pottujen keittoon en taija enää jaksaa :joyful: Muuten on samaa kuin Hirmulla, ei tee mieli mitään, etenkään jos joutuu itse valmistamaan. Olis ihana päästä johonkin ravintolaan syömään :hungry: Ai miten niin helpompi päivä pahoinvoinnin kanssa :wacky:

Siis kello on 2.20 ja täällä istun olkkarissa vetämässä naamaan lappapuuroa sokerilla ja maidolla. Ja hyvää on. :D

Vispipuuroa mun mielestä :) korjatkoon joku, jos luulen tienneeni oikein :grin

Vispipuuroa mun mielestä :) korjatkoon joku, jos luulen tienneeni oikein :grin
No mä mietin et voiks olla noin eri nimi vaik tarkottaa vispipuuroo :) tosta sokerin ja maidon kanssa syömisestä vaan aattelin :)

Mua kans ällöttää joka ruoka jos pitäisi tehdä alusta asti. Jotenkin ne raaka-aineet etoo vaikka valmis ruoka saattaiskin mennä alas :O lappapuurosta en minäkään ole ikkään kuullut, meillä päin puhutaan ihan vaan marjapuurosta :D

Meillä on aina puhuttu vispipuurosta, mutta mies on kotoisin Pohjois-Pohjanmaalta ja heillä sanotaan lappapuuro.

Anteeks oli pakko laittaa hauska, mielikuva oli niin huvittava noista yhdessä:hilarious:

Tänää tehny mieli ja oon syönytkin paljon jäätelöä.. Ihanan kylmää.. Yleensä en niin välitä jäätelöstä.. Ja tomaattia tekee mieli.. Sille olen taas allerginen.. Tosin kypsennettynä toimii niin laitoin leivän päälle ja mikroon..:hilarious: Josko tää paha olo tästä lähtis väistymään...

Mun ei tee mieli siis mitään, kaikki ällöttää. Karkki ainoo mikä maistuis ja sillä elellykki kun kaikki muu tulee ulos :sad001

Himoissani vetelin neljä nektariinia putkeen, nyt oksettaa. Pitäis vissiin löytää jostain kadoksissa oleva itsekuri, mutta se tunne kun jotain tekee oikeesti hulluna mieli! :D

Takaisin