Mielitekoja ja inhokkiruokia

Nyt on itselle tullut omenat ja nektariini, eikä haittaa vaikka nektariini olis vielä vähä raaka ja kirpeä :woot:

Alkuun teki mieli kaikkea raikasta ja tuoretta. Vieläkin tekee mieli salaattia kyllä, mutta nyt on jo viikon verran tehty älyttömästi mieli hesen juustohampparia. Tällä kylällä ei oo heseä ja oon jo monta kertaa miettiny, että lähenkö 25km päähän yhen hampparin takia....melkein jo kohta PAKKO saada!! :p

Mua ällöttää vesi. Vaikka olis kauhea jano, niin veden saatan oksentaa. Ennen raskautta join vettä useamman litran päivässä ja nyt on ollut pakko vaihtaa mehuun ja limppariin. Vissykin vähän tökkii.

Plääh nälkä alkanut iskeä joka välissä. Hirveitä mielitekoja tai ällötyksiä ei kylläkään ole vielä. Mäkkäriä oli tosin pakko hakea viikonloppuna ja parina viikonloppuna oon valinnut sipsipussin herkuttelua varten vaikka yleensä ottaisin namit.

Mullakin on semmoinen tunne, että voisin syödä ihan koko ajan. Tekee enemmän mieli suolaista ja rasvaista kuin mitään makeaa. Juustohampparit täälläkin mielessä... Viime viikolla oli tas pizza ja nyt sitä ei yhtään tee enää mieli.

Onko kenelläkään muulla närästystä? Hämmästelen vain nuita ruokia kun mulla lähes kaikesta iskee närästyksen. :grumpy: tuoretta kaikkee tekee mulla mieli, ja jäätelöä!! Minäkin haluaisin vettä juoda mut siitä tulee huono olo:sour:

Mitään rasvaista ei pysty syömään... Saa jäädä hampparit,pizzat,pihvit ym tauolle.. Uutta perunaa menee alas hyvin ja mehujäätä.. Kaikki juomat ällöttää jopa vesi.. En tiedä mitä jois.. Ja pientä helpotusta ällötykseen ja oksenteluun toi gefilus jogurtti.. Ei poistanut ongelmaa mut ei niin paljon okseta..

Meillä ei oo mitää mitä mä haluisin syyä... Löysin pakasteesta ranskalaisia. Leipä, mehukeitto, jukurtti, puuro menee ihan ok. Mut jotai muutakin... Huomenna pitää ehkä mennä heseen...

Mie joudun oikein taistelemaan saadakseni puuron alas, mutta sitkeästi oon yrittänyt sitä syödä aamuisin kun kerran tyttökin syö. Viimeksi ekat kuukaudet olisin syönyt pelkkää ohrapuuroa, hassusti kyllä vaihtelee mieliteot raskaudesta toiseen.

Hmm..salmiakki ja sitten lakritsijäätelöä...suolaiset ranskalaiset ja ruuat. Siinä on meikäläisen mielihalut tällähetkellä. Harmittaa vaan että ekan raskauden aikana söin turkinpippureita huoletta, mutta nyt ne ois niinku kielletty... Eipä tuosta mitään tullut ekankaan kohdalla niin uskallanko minä nyt syödä vai en... Ärsyttää tuommoiset säännöt :D

Mua harmittaa kans kun ei saa syyä salmiakkii eikä lakritsii.. Se on mun lempparijädemakukin.. No ehin mä syyä niitä sit myöhemmin :)

Muakin houkutti tänään kaupassa lähinnä imeskeltävät salmiakkinamut. Tyydyin sit mehujäävalikoimaan. Ei oo kyllä tänään pahemmin ollut ruokahalua. Ruuanlaitto pisti viimeistään etomaan.

Sitruunarahka-mustikkapiirakka <3 oli pakko ihan vartavasten vaunuilla lähteä kauppaan hakee ainekset kun en vaan pärjänny ilman! :D

Leipä. Yleensä en syö leipää ollenkaan, nyt voisin korvata sillä kaiken kunnon ruoan...

Naks, mulla ihan sama! Tuntuu, että leipää menee tosi paljon ja vielä vaaleeta... Yleensä syön siis tummaa, mut nyt ajatuskin tummasta etoo.. :sour:

Äitini oli tehnyt raparperipiirakkaa ja se on kanssa niiiin hyvää! :p

Eilen meni tomaattisipulipizza, mies toi kaupasta ruosmarjapuuroo sitä oon vetäny ja tavan hiutalepuuroo. Vieraita varten makaronilaatikko uunissa. Ei tehny tiukkaa sen teko. Saa nähä maistuuko se...

Mulla tekee koko ajan mieli jotain makeaa. Normaalisti pystyn helposti olemaan makeaa syömättä enkä edes tykkää muusta kuin suklaasta tai jäätelöistä. Nyt ei oikeastaan suklaata tee mieli mutta jäätelöä kyllä ja ihan normi karkkeja. Ja sitten kaikkea terveellistä, esim. salaattia tekee mieli. :)

Niin ja normaalisti minulla aina tekee mieli suolaista, eli sipsejä, karjalanpiirakoita, croisannteja, pizzaa, hamppareita... Nyt ei voisi vähempää kiinnostaa (ei haittaa!).

Makaronilaatikko maistu hyvin, lapsia kun oli enemmänkin syömässä tein vähämausteisemman version... Tää niin vaihtelee mikä menee. Tänää oon syöny taas liki normaalista.

Takaisin