Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Eilen illalla tuli hirvee himo siihen fazerin uuteen tyrkisk peber suklaaseen ja sitä oli pakko sit lähtee kaupasta hakee. Piti kolme kauppaa kiertää ennen ku löytyEikä se sit kuitenkaa ollu niin hyvää ku odotin, mutta maistu silti ihan hyvin
![]()
Turkkilainen jugurtti kaveriksi, rasva ja proteiini tasoittaa hedelmien sokeripiikin :). Piltti voi olla vähän äkkijyrkempi kuin pelkkä hedelmä, hedelmässä kun on tuo kuitukin paremmin mukana.Mulla on hirvee himo hedelmiin ja hedelmä piltteihin. Niissä vaan sellanen ongelma että heittää sokerit pilviin. Ei siis hyvä tän radin kanssa.
Turkkilainen jugurtti kaveriksi, rasva ja proteiini tasoittaa hedelmien sokeripiikin :). Piltti voi olla vähän äkkijyrkempi kuin pelkkä hedelmä, hedelmässä kun on tuo kuitukin paremmin mukana.
Joillain se kyllä sen tekee, ethän syö rasvatonta? Ja määrät on tietty oltava aika maltillisia. Esim. yksi tai puolikas hedelmää tai desi marjoja ja noin 2 rkl jugurttia, siihen tykkään itse lisätä niitä pähkinöitä joko rouheena tai kokonaisina.Ääh oon koittanu syödä pähkinöitä hedelmien kanssa, niissähän proteiineja ja näitä suositteli myös diabeteskätilö. Ei vaan sekään auta. Jugurtti nostaa mulla myös sokereita.. Niin paljon maitosokeria niissä. Myös viili. Ja näistä myös hoitaja sanoi että ennemmin rahkaa kuin jugurttia tai viiliä. Tuntuu että mulla nousee sokerit vähän kaikesta.
Täytyy kokella tota paria lusikallista ja sit pähkinöitä. Mulla taas paastot hyvät 4.3 on aamuisin. Mutta lounaan jälkeen on ollut taas ylityksiä. Tää on sellasta ydinfysiikkaa ettei mitään. Ja minähän en siitä mitään ymmärräJoillain se kyllä sen tekee, ethän syö rasvatonta? Ja määrät on tietty oltava aika maltillisia. Esim. yksi tai puolikas hedelmää tai desi marjoja ja noin 2 rkl jugurttia, siihen tykkään itse lisätä niitä pähkinöitä joko rouheena tai kokonaisina.
Joillain esim aamulla tämä setti voi nostaa sokereita, mutta iltapäivällä se voi olla ok. Aamusokerit nousee helposti!
Mä en muuten voi sietää sokeritonta rahkaa, yäk en syö. Ja vatsa ei kestä makeutusaineita, joten syön kyllä jonkun verran myös sokeria. Ruuan jälkeiset arvot kestää, mutta paasto se vaan on koholla. Jos pystyis dieettaan, niin jättäisin sokerin kokonaan pois. Mut ei musta oo siihen. Parasta kun koittaa pitää määrät maltillisina :).
No niin on! Mä oon kans niin kettuuntunut koko juttuun! Mut onneks ei oo ku muutama kk enää :).Täytyy kokella tota paria lusikallista ja sit pähkinöitä. Mulla taas paastot hyvät 4.3 on aamuisin. Mutta lounaan jälkeen on ollut taas ylityksiä. Tää on sellasta ydinfysiikkaa ettei mitään. Ja minähän en siitä mitään ymmärrä![]()