Mielihaluja

Tää on niin tätä! Huomenna sokerirasitus ja nyt kauhee hinku saada suklaata ja pizzaa ja kebabia ja karkkia ja limua ja ja ja vaikka mitä herkkua :arghh:

Koitan tässä nyt pupeltaa salaattia ja karjalanpiirakkaa. 1 pienen tuttifrutti karkin söin kahvitauolla :sorry:
 
Tää sokerinhimo on kauheeta, oon viimesen kolmen viikon aikana mussuttanut joka päivä karkkia, suklaata tai jäätelöä :sorry: Mitään muita mieliteoja ei sitten olekkaan.
 
Karjalanpiirakkakin on hiilaripommi :wink

Mulla sokerinhimo ruokkii itse itseään, jos sille antaa pikkusormen. Tsemppiä vaihtoehtoisten herkkujen kanssa elämiseen :)
 
Mulla on myös palannut sokerinhimo, alkuraskaudessa kun en voinut sietää mitään makeaa. Ois voinut säilyä se olotila :D nyt taas maistuisi etenkin pullat ja irtokarkit. Pitää vaan pitää huoli ettei niitä ole koko ajan saatavilla.
 
Olitteko tietoisia, että rasvainen ja suolainen, sekä keinotekoisilla makeutus-, väri- yms aineilla kyllästetty ruoka ja elintarvikkeet nostaa sokeriarvoja paljon enemmän kuin itse ne sokerit?
Auttaisko jos karsisi ne pois ruokavaliosta?
Esim makkarat, nuggetit, pizzat, hampurilaiset, lihapiirakat, maustetut jogurtit, rahkat yms?
Mahdollisimman puhdasta ruokaa siis, pitää myös makeanhimoa loitolla :wink
 
Kaupassa päivällä pystyn yleensä hillitsemään itseni melko hyvin, mutta kadun sitten illalla, kun makean himo iskee, eikä ole mitään. Karkkia, suklaata, pullaaja varsinkin lakritsia tekee mieli.
 
Täällä kans lakritsi maistuis, ja söinkin kyllä viikonloppuna kun oli yhden isomman synttärit. Eipä tuota pussitolkulla tule syötyä, muutama vain aina joskus. Harmi kun sitten synnytyksen jälkeen on kuitenkin verenpaineet niin korkeita että ei voi sairaalaankaan sitä ottaa mukaan. Mutta eihän tämä elämä tähän lopu :grin.
 
Nam, omarsuklaa :p Mä olen syönyt pieniä määriä turkinpippureita ja lakua. Niitä on vaan pakko saada. Mutta kohtuus kaikessa. :)
 
Täälläkin on iskenyt ihan järkyttävä makeanhimo! Suklaata, pullaa ja vähän lisää suklaata sekä pullaa :D apua!

Normaalisti en ole makean perään, vaan lähinnä suolaisen ystävä.
Nyt pitää koittaa hillitä itseäni kovasti, ettei lähde ihan lapasesta tämä puputus!
 
Ei ei, älkää puhuko suklaasta ja pullasta kun en kestä. :banghead: Hirvee himo.
 
Munkin tekis mieli mussuttaa koko ajan jotain pullaa, keksiä tai suklaata, sais muuttua vähän terveellisemmiksi nää mielihalut etten ihan järkyttävästi lihois, vähän totuttelemista ettei pystykkään syömään mitä tahansa ilman että lihoo :grin
 
Suklaa maistuis tännekin mutta mies ei viitsi sen takia (ja parin muun jutun) lähteä kauppaan.
Tälle viikonlopulle on nyt sit vain porkkana, kurkku, paprika tikkuja sekä taco dippiä. Ei edes perunalastuja /cry
 
Joku väitti että pojan odottajilla ois enempi makeanhimoa, oiskohan näin? Juuri hain kaupasta bostonkakun...
 
Miten mulla on menny tollanen omarsuklaa ihan ohi :eek:

Kuuluu joulusuklaisiin, sellanen fazerin ruskea boksi sitten joulusuklaahyllyssä ku ne tulee kauppoihin :) Aivan suussa sulavan hyvää ja pehmosta, aah! :D

Joku väitti että pojan odottajilla ois enempi makeanhimoa, oiskohan näin? Juuri hain kaupasta bostonkakun...

En jaksa uskoa :D Mulla toinen tyttöraskaus ja en osaa kuvitella et tätä enemmän vois enää makeaa tehdä mieli :D
 
Mäkin oon syönyt vähän niitä turkinpippureita.. ja muutakin herkkua.. nyt ostin töihin piristykseksi sokeritonta suklaata :D poikaa täällä tosiaan odotellaan, vaikken kauheasti noihin ”merkkeihin” uskokaan :) sais kyllä tää makeanhimo vaihtua jo vaikka porkkananhimoks tai muuksi terveellisemmäksi!
 
Poikaa mäkin odotan, mutta tähän makeanhimoon ei kyllä toisaalta raskautta tarvita ollenkaan :grin

Mun tekee mieli naposteltavaa makeaa eli käytännössä karkkia. Ihan kamala himo taas ja olen kaapilla käyny jo sata kertaa toteamassa, ettei sieltä edelleenkää löydy karkkia :p Rusinoita koitin syödä ja hetkeksi helpottikin, mutta ny taas sama jatkuu.

Suklaata en tykkää syödä sellaisenaan ollenkaan, enkä voi ymmärtää miten joku voi vetää levyllisen fazerin sinistä yhdeltä istumalta :confused:
 
Takaisin
Top