Mielihaluja

Mäkin oon syönyt vähän niitä turkinpippureita.. ja muutakin herkkua.. nyt ostin töihin piristykseksi sokeritonta suklaata :D poikaa täällä tosiaan odotellaan, vaikken kauheasti noihin ”merkkeihin” uskokaan :) sais kyllä tää makeanhimo vaihtua jo vaikka porkkananhimoks tai muuksi terveellisemmäksi!

Porkkanakakkuun ehkä :grin.
 
Pahin makeanhimo tuntuu helpottaneen. Nyt himoitsen honey crunch - omenoita. Myös kylmät ja raikkaat juomat maistuvat. Oikeastaan lämpimät myös, glögi ja lämmin mustaherukkamehu.
 
Tekis mieli tyrniä! Marjana, ei mehuna tai muuna.
Mistä näitä mielihaluja oikein kumpuaa??
 
Mä oon vedellyt klementiinejä ihan kilo kaupalla. Ja tummia rypäleitä. Ostelen niitä töihinkin tauoille popsittavaksi. :p
 
Viikonloppuna himoitsin avokadoa (guacamolea!) ja kaikkea texmex-ruokaa. Tää ja eilinen päivä ei ookkaan sit tehny oikein mitään mieli ja vähän väkisin joutuu itteensä ruokkimaan.
 
Mulla kans ruokahalua ei oikein ole. Vähän sellaista aaltoilevaa. Omppuja ja satsumia kyllä menee..
 
Vatsa alkaa olla niin iso ettei sinne oikein ruokaa mahdu... Parina päivänä söin töissä isohkon lounaan, seuraavan kerran teki mieli ruokaa vasta iltayhdeksältä. Ja illalla tulee närästystä.
 
Ei ole kyllä kummempia mielihaluja enää loppuajasta ollut. Toki suklaata on menny, mutta se on ehkä jonkin korvikkeena enemmänkin kuin pakko saada - mielihaluna. Alkuraskaudessa oli suolakurkut.
 
Oh! Mä niiin ootan sushia, graavilohta, homejuustoa ja mun joulun herkkua; riisipuuroa ja ruisleipää metvurstilla! :p
 
Ah voi elämä, kun mä odotan kaikenmaailman pepperoneja ja ilmakuivattuja kinkkua *kuola valuu* :D

Eilen matkalla sairaalasta kotiin jo vinkkasin miehelle, että koukkaisko se kaupasta metukkapaketin, mutta unohdettiin se sitten. Kävi tänään kaupassa ja siellä jääkaapissa se odottaa huomista aamupalaa, että pääsee maistamaan! :D entäs jos se onkin pahaa näin pitkän ajan jälkeen... :/
 
Oh! Mä niiin ootan sushia, graavilohta, homejuustoa ja mun joulun herkkua; riisipuuroa ja ruisleipää metvurstilla! :p

Luin viestisi unenpöpperössä ja mietin, että laittaaks joku oikeesti riisipuuroon metukkaa :D ja ettäpä vielä jouluherkkua, heh...
 
Takaisin
Top