Mielihaluja ja ällötyksiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kauhee himo suolaan. Siis suoraan purkista suolaa. Verenpaineet on mulla tosi alhaalla, liekkö siitä johtuvaa.

Mul ei oo niinku ihan pelkän suolan himo mut tekee miel suolasta syyä kokoaika, ja verenpaineet ku mittasin ni oli kyl toooosi alhaset, et mietin samaa ku sinäkii et johtuneeko siitä :D

Mul ei oo niinku ihan pelkän suolan himo mut tekee miel suolasta syyä kokoaika, ja verenpaineet ku mittasin ni oli kyl toooosi alhaset, et mietin samaa ku sinäkii et johtuneeko siitä :D

Mä kysyin kaverilta joka on hoitoalalla niin sanoi että monesti johtuu alhasesta verenpaineesta suolan himo

Meillä mies paistoi eilen kinkun ja hyi olkoon, kun mun teki pahaa olla kotona, kun täällä leijui se kinkun haju. Maistoin tänään pienen palan sitten kinkkua, mutta ei se vaan uppoo yhtään. Mietin tässä, että mitenhän mä selviän joulupöydästä, kun en usko, että mihinkään jouluruokiin tulee himo ja varmasti kaikki ruuat vaan etoo..

Mullakin suolan himo, eilen poppareiden muodossa ja tänään sipsien :happy: Kaupassa katselin kadehtien ku ihmiset osti kylmäsavukalaa ja mätiä :sad001

Mun ei tällä hetkellä tee mieli syödä oikein yhtään mitään. :yuck: Töissä oon saanut lounaalla jotain syötyä, kun on ollut pakko teeskennellä normaalia ja syömisen jälkeen onkin sitten ollut parempi olo. Mutta kotona oon sitten saanut alas lähinnä paahtoleipää, muroja, mehua ja kefiriä. Huoooh. Taitaa mennä tältä joululta ruokanautinnot vähän ohi. :sad001

Mulla on kauhee himo suolaan. Siis suoraan purkista suolaa. Verenpaineet on mulla tosi alhaalla, liekkö siitä johtuvaa.

Eikä, mä olen välillä ottanu merisuolakiteen suuhun sulamaan ku on tehny niin mieli! :woot: voiskin mitata verenpaineen heti huomenna... mitä pitää asialle tehdä, jos alhaalla? :hungover:

Mullakin tekee suolaista ruokaa mieli ja niin viime raskaudessakin. Ja RR oli kyll tosi algainen. Välillä tuli huonovointiduus/kylmänhiki kohtaus ja sellaisen aikana verenpaine mittaru näytti erroria ja kerran sain lukemat alle 90/60. En muista tarkkaan mutta oisko ollu 87/56.
Lääkäri neuvoi juomaan kivennäisvettä (huom! Sellaista jossa tosiaan on Natriumia eli tosi harvassa nykyään).
Mutta ei sille alhaiselle paineelle edes tarvi tehdä mitään jollei pyörtyile sen takia tms.

Hiilarit suututtaa. Ei tee mieli mutta pysyvät sisällä. Mielitekoja - Banaaniletut, nammmm. Tuoreita luumuja, nammmmm :)

Eikä, mä olen välillä ottanu merisuolakiteen suuhun sulamaan ku on tehny niin mieli! :woot: voiskin mitata verenpaineen heti huomenna... mitä pitää asialle tehdä, jos alhaalla? :hungover:

Kannattaa juoda vichyä ja suolaa syödä. Mulla auttaa tuo suola ja vichy siihen. Terkka sanoi mulle myös että voin hyvällä omalla tunnolla käyttää suolaa ronskimmin, kun oksentelen 24/7 eli sokerit ja verenpaineet ihan sekasin.

Ei ole mitään oireita. :S Eka raskaus ja pelottaa kun ei mitään mielihaluja tai ällötyksiä tai muutakaan. Pierettää vaan kauheasti kokoajan mut se on ihan normaalia laktoosivammaiselle :smiley-ashamed008

Huolestuttaa kun en tiedä että pitäisikö jotenkin olla erilainen olo..

Ei ole mitään oireita. :S Eka raskaus ja pelottaa kun ei mitään mielihaluja tai ällötyksiä tai muutakaan. Pierettää vaan kauheasti kokoajan mut se on ihan normaalia laktoosivammaiselle :smiley-ashamed008

Huolestuttaa kun en tiedä että pitäisikö jotenkin olla erilainen olo..

Ei mullakaa aluks ollu mitää oireita, aluks unohin että olin raskaana :) nyt on menos 7+1 ja oireina tissit kipeenä, välil alamahast vihlasee, nälkä on yltyny ja hirvee turvotus, et kaikil ei vaa tuu oireita, mulla ei esim oo pahoinvointia olleskaa :)

Mulla taas oireet alko 1,5 vko hedelmöittymisestä.. ja nyt tänään on pahimmillaan oksentelu mitä koskaan ollut. Väsymys on kanssa ihan kauhee. Ihan hetkessä simahdan ja 5min niin herään oksentamaan. Ihan pikku määrät ruokaa ja juomaa tulee ulos. Kohta pitäis lähtee anoppilaan ja tulee mukava matka.. mulla on turvotus sentään helpottanut (varmaan kun ei mikään sisällä pysy)

7+5

Kurjaa kyl teil kellä on kauhee pahoinvointi :/ ja varsinki tällee joulun alla, en tiiä mitä tekisin jos ei jouluruoka pysyis sisäl ku sitä aina koko vuoden oottaa :o

Hirveesti ei ole mielitekoja eikä kunnon inhojakaan vielä. Olen yleensä oikea sokerihiiri, mutta nyt ei tee mieli makeaa kun on huonoa oloa. Suolainen maistuu hyvin =)

Mua ällöttää kaikki makea karkit, suklaat yms, ei pysty ajatellakaan mitään herkkuja kun jo nousee ylös. Ei mun kyllä oikein mitään suolastakaan mieli tee. Tää koko aikainen pahoinvointi sais jo riittää, niin huono olo ettei jaksa edes puhua tai nähdä ketään. Just lähetin miehen kauppaan hakemaan jotain hedelmiä jos jotain sais syötyä :meh:

Mä löysin nyt jouluna uuden herkun, punaset omenat. Hiukka rapeita ja happamia niin uppoo ja pysyy sisällä. Kannattaa kokeilla. Appelsiinit ei enää uppoo lainkaan.

Mullaki oli tos yhes vaihees et kaikki suolanen ja makee uppoo hyvin mut nykyää on kyl joo nälkä mut ei tee miel mitää syödä :o makea kyl uppoo!

Mä löysin nyt jouluna uuden herkun, punaset omenat. Hiukka rapeita ja happamia niin uppoo ja pysyy sisällä. Kannattaa kokeilla. Appelsiinit ei enää uppoo lainkaan.
Mä keksin saman. Ja kun valelin niitä vielä sitruunamehulla niin ai että uppos :grin:hungry:

Takaisin