Mielialat

Mua ahistaa enemmän vaa'an lukema kuin se miltä näytän. Ymmärrän että kun on raskaana maha ja lantio ja muut kasvaa ja musta on ihana kun maha jo näkyy jonkin verran. Mutta jotenkin tuntuu hirvittävälle katsoa numeroita ja miettiä kerta toisensa jälkeen etten oo ikinä painanu näin paljon.

Mä otan nykyisin kaiken todella henkilökohtaisesti. Varsinkin työasiat. Tuntuu että pää ei vaan kestä kaikkea. Päivittäin parkuu tai raivoo. :-) Ihanaa nämä raskauden aikaiset mielenmyllerrykset!

Olen ollut sitä mieltä, että mulla ei hormonit oo juurikaan mielialaan vaikuttanut, kunnes eilen meinasin alkaa töissä itkemään, kun firman toinen työntekijä oli käyttäytynyt asiattomasti mun alaista kohtaan. Äitiysvaistot? :D

Kasvaneesta mahasta tykkään tosi paljon mutta kun töissä oon vielä pitänyt asian salassa, niin pikkuisen aiheuttaa hankaluuksia pukeutumisen suhteen. :)

Pikkasenko naurattaa itteäkin jo, ku agilityn MM -kilpailuja katsoessa kyyneleet valuu silmistä, ku katsoo ventovieraiden onnea puhtaiden ratasuoritusten jälkeen. :D

Musta tuntuu, et naiset muuttuu mielialoiltaan raskaana ollessaan sellaiseksi millainen mä olen ollu aina :joyful:

Takaisin