Miehet..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Iiti86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiroili ja laittoi valitsemaan samantien abortin ja hänet tai vauvan. Yritti taivuttaa aborttiin. Sanoi ettei haluu nähdäkään vauvaa.

Kyfi ikävä tilanne sinulla, olisiko sinulle jotain henkilöä, jonka kanssa voisit keskustella tästä asiasta?

Silloin kun tein positiivisen testin, alkoi heti onnenkyyneleet valumaan ja menin miehen luokse itku silmässä ja sanoin, että olen raskaana, miehen suu loksahti auki ja kysyi "oikeesti?!". Siinä sitten testin näytin ja sanoin, että nyt susta tulee isi x 2, niin tuli miehelläkin roska silmään :') Joka ilta kun käydään nukkumaan, laittaa käden söpösti masun päälle ja silittelee. ❤️

Ennen töihin menoa on nostanut yläkaapeista tarvittavat tavarat etten vahingossakaan ala kiipeilemään ja huolehtii, etten salilla rehki liikaa. Eilen liukastuin ja kaaduin lattialle, niin mies heti järkyttyneenä säntää luokse ja kyselee kamalasti "sattuko, mihin sattui, ei kai mahaan koske, pitääkö mennä lääkärille?!" Itse huvittuneena naureskelen että kaikki on ok, polvi vain sai osumaa. :grin Esikoisesta kun saatiin tietää, mies alkoi seuraamaan mua kuin hai laivaa, seurasi mua jopa vessaan kun menin pissalle. Toiselle iski niin kova suojeluvietti! :p

Miehen tuntien tiedän, että omassa päässä miettii (ja huolehtii) hyvinkin paljon. Välillä töissä ollessaan laittaa viestiä uuteen tulokkaaseen liittyen mitä ei välttämättä osaa mun kanssa kasvotusten sanoittaa.

Talvitintti ihana❤️ munkin mies just tommonen et se ei paljoo ääneen mieti mut päänsä sisällä pyörittelee ja miettii asioita... Noh nyt se sit kattelee niitä autoja netistä, miettii kerrossänkyjä ja pisti mut haravointi kieltoon kiitos epäonnistuneen juoksu lenkin:D noh meinaan kyl haravoida muksujen kanssa ja kun lumet tulee niin meinaan myös tehä lumitöitä jos vaan masu sen sallii;)

Mä sain eilen kunnon naurut, kun mies ennen petipuuhia alkoi taas empiä, että ei kai seksi vahingoita meidän pientä ihmisen alkua. Lähinnä pohti sitä, että jos hänellä on liian isot vehkeet :) No, tokaisin siihen, että herra taitaa nyt luulla itsestään liikoja :) Hyvin kuitenkin päästiin hommiin :)

"No nyt mäkin näen jotain!" tuli viesti. Tosin ollaan aika varautuneita, kun yritystä takana 2v ja 3kk ja keskenmenoja 3 ja tuulimuna tammi-helmikuun vaihteessa.

On nuo miehet niin hassuja ja ihania hölmöjä, ihana lukea näitä juttuja ja reaktioita :D ❤️

Äippä x4, täällä myös heti alkoi auto intoilu... :meh:

Meillä mies on ihan onnesta soikeena. Päivässä tulee monta viestiä, että rakastan teitä. Silittelee ja pusuttelee mahaa, ja suunnittelee jo vaikka mitä juttuja "vauvakesään". Ite yrittäny jarrutella, kun niin alussa vielä ollaan.
Tuulia, meilläkin mies ennen petipuuhia kysyy, ettei kai pikkuselle voi käydä mitään.. :grin

Meillä on nyt menny hyvin ja molemmat ollaan haaveiltu keväästä, sitten meitä onkin neljä <3 onneksi on ollut yhteistä aikaa pitkästä aikaa :)

Meillä aluksi isäntä suhtautui tosi nihkeästi ja vieläkin stressaa, kun ei ollut mitenkään suunniteltu juttu. Sairauden seurannan takia ehkäisy jäi pois eli käytännössä tietoinen riski kuitenkin otettiin. Hiljainen pohtija kun on, tarvitsi aikaa sulatella asiaa ja muutama päivä sitten kun totesin että tän tyypin sydänhän lyö jo, niin kyyneleet poskilla naputteli tietokonetta ja tänään totesi sitten masulle että et tiedäkkään kuinka huippu iskä sua odottaa.. Sydän suli ja itku tuli <3

Olipa kyllä kerta kaikkiaan ihanat kolme viikkoa, kun mies oli isyyslomalla. Vaikka oli (ja on edelleen) itellä pahoinvointia, niin oli kyllä niin ihanaa kattoa kun mieskin pääsi kunnolla touhuamaan poitsun kanssa. Nyt paluu arkeen... Ei sekään toki paha oo, kun hän ei oo mikään työnarkomaani ja työajatkin ihan mukavat, kun aamuvuorosta on kotona viimeistään kolmelta. Rakastan niin sitä miestä, se on vaan niin ihana, aina ja iankaikkisesti aamen :grin :Heartred

Löytysköhän jostain netin syövereistä jotain hyvää listaa raskauden kulusta ja oireista, sekä sikiön kehityksestä minkä mieskin tajuaisi? :D
Neuvolasta varmaan jotain saa, mutta sinnekin hetki vielä matkaa ja tälleen eka kertalaisina haluaisin tolle herralle vähä valottaa näitä juttuja :grin kyllähän se nettiä osaa selata, muttei taida osata sisäistää lukemaansa.

Zeero mulla on käytössä Gravid & Baby sovellus ja siellä on myös mies huomioitu :)

Jos haluaa jotain konkreettista, jota voi selailla vaikka vessassa :grin, niin apteekistahan saa sen odotusoppaan. Ainakin viime keväänä siinä oli sekä isän että äitin puoli. Meillä mies lukee molemmat puolet. Mun mielestä se isän puoli siinä on kökösti kirjoitettu. Siinä annetaan ymmärtää että isät on vaan huolissaan siitä ettei enää ole omaa elämää ja tulee kauheita rajoituksia omiin menemisiin. Ja sitten oli vihjattu että jos ei isä vielä tupakoi niin aloittamisen kynnys synnytyksen jälkeen madaltuu :laughing025. Totesin miehelle että alahan valmistautuun tupakointiin. Enemmän todellisista raskauteen liittyvistä asioista on sillä äidin puolella. On siinä paljon hyviä juttuja, tuota isän puolta vaan ollaan miehen kanssa molemmat kummasteltu.

Löytysköhän jostain netin syövereistä jotain hyvää listaa raskauden kulusta ja oireista, sekä sikiön kehityksestä minkä mieskin tajuaisi? :D
Neuvolasta varmaan jotain saa, mutta sinnekin hetki vielä matkaa ja tälleen eka kertalaisina haluaisin tolle herralle vähä valottaa näitä juttuja :grin kyllähän se nettiä osaa selata, muttei taida osata sisäistää lukemaansa.

Vaikka täältä: http://www.vau.fi/raskaus/Raskausviikot/

Mulla on toi avun raskausapp ja siinä on kans isälle oma osio ja sit oli vauva aikaan joku semmonen ku vauva omistajan opas:grin

Niin piti kirjoittaa et toi oma rakkaalle paukapäälle (mieheni) homma konkretisoitu vasta synnärillä ja sittenkös se oli kun puulla päähänlyöty vaikka onnellinen olikin...:rolleyes::grin

Takaisin