Menkat

Keskustelun 'Laskettu aika elokuussa 2013' aloitti Bettie, 25 loka 2013.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Suviii Ihastunut foorumiin Heinäkuunmammat 2015 Marrasmammat 2017

Paljon onnea pienestä kyytiläisestä! :) Meitä alkaa olla jo aika kasa uudestaan raskaana, vissiin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Kiips Tuttu foorumilla

Onnea suviii ja orvokki hirmuisen paljon pikkuisista kyytiläisistä :)

Ketkä kaikki lie jo oottaa toista tai kolmatta elomammoista? Ja kenellä on toiveissa jo toinen eli yritystä? :wink
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. hillevi Naimisissa foorumin kanssa Tammimammat 2017

Ihana uutinen orvokki :) onneksi kaikki on nyt hyvin :) oikein paljon onnea ja ihanaa odotusaikaa :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. orvokki 81 Ihastunut foorumiin

Kiitos paljon kaikille onnitteluista :) Mua myös kiinnostaisi ketkä kaikki "meistä" ovat uudelleen raskautuneet?
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Bettie Naimisissa foorumin kanssa Toukoäidit 2020 Joulukuun mammat 2017 Tammikuunmammat 2016

Tinka86:lla on 25.12 laskettu aika siis ihan kohta. Sit on lisäks Mammavs.83, jolla huhtikuussa laskettuaika, Suviilla heinäkuussa ja Marblesilla elokuussa. Ja sit on viel annika/nikinik en muista kummalla nimellä on ollu täällä viimiseks :) Ja hänellä laskettu aika tais olla kesä-heinäkuussa? Eka epäilivät tuulimunaks, mut kyllä ne sykkeet ja sikiö lopulta löyty :) Eli yhteensä Orvokki mukaanlaskettuna 6 uudella kierroksella.
    • Tykkää Tykkää x 3
  6. Keijuli Peruskäyttäjä

Kiips...täällä saa toinen ainakin tulla jos on tullakseen :)...menkat on jo 7päivää myöhäs...:smiley-bounce005
    • Tykkää Tykkää x 5
    • Optimistinen Optimistinen x 2
  7. orvokki 81 Ihastunut foorumiin

Miten keijuli oot malttanut olla testailematta?!? Mä olisin hakenut testin jo aikapäiviä sitten :)

Ompas tinkalla synnytys jo lähellä, aika juoksee!

Kiitti Bettie päivityksestä, toivottavasti kaikki muutkin ketkä uutta vauvaa toivovat, tulisivat pian raskaaksi!
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Keijuli Peruskäyttäjä

Orvokki81..tänään ajattelin käydä apteekista ostamas parit testi..jos vaan pääsen låhtemään ton meijän ipanan kans liikenteeseen...sit vois aamulla tehä testingin :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  9. Sinbbu Naimisissa foorumin kanssa

Voi onneksi olkoon todella paljon orvokki!!! :Heartred Ja Keijulille isot tsempit et plussaa tulis..

Oon kade teille raskautuneille silleen hyvässä hengessä ja iloinen... jospa minäkin pian raskautuisin.
    • Tykkää Tykkää x 3
  10. orvokki 81 Ihastunut foorumiin

Keijulille peukut pystyyn ja Simbulle paljon plussatuulia :)

Tuuppa Keijuli huomenna kertomaan miten kävi.....
  11. Keijuli Peruskäyttäjä

No nii pakio oli sit tehä yks testi ja näytti et en olis raskaana :/..no jos huomen aamuna näyttää kans samaa ni sit pitää ruvetapelkäämään et se onnjotain muuta jos en kerta raskaana oo ja menkat 7pvä.myöhäs :/ :/
  12. Keijuli Peruskäyttäjä

Tää foorumi on kyl jännä paikka..ku käy kirjottelemas et menkat on myöhäs 7 päivää ni jo jo...seuraavana päivänä alkaa menkat ja niiiiiiiin ihanan kivuliaat et oksat pois...
    • Sympatiaa Sympatiaa x 6
  13. Bettie Naimisissa foorumin kanssa Toukoäidit 2020 Joulukuun mammat 2017 Tammikuunmammat 2016

Keijuli mulle käyny monesti samoin. Ja jos en oiskaa tänne kirjottanu, ni se et tekee yhen negan ni samana tai seuraavana alkaa menkat. Nykyää on onneks sen verran säännöllinen kierto, et ei tarvi testejä kauheemmin kuluttaa. Ennen esikkoa tein testin harva se kuukaus, mut silloin mun kierrotki saatto kestää 32-45pv.
  14. Sinbbu Naimisissa foorumin kanssa

No voi höh... oiskohan menny kesken.. :sad001 Otan osaa.. ikävää, kun joutuu pettymään. Sitä kun heittäytyy heti toiveikkaaksi aina ku menkat myöhästyy...

ps. millo sä keijuli tuut sinne minkä nimee ei täällä saa mainita?? :D
  15. Jozzuuh Tuttu foorumilla

Sinbbu me sovitaan siitä kokoajan Keijulin kanssa. :D
    • Hauska Hauska x 1
  16. Keijuli Peruskäyttäjä

Kovasti olen sinne tulossa :wink...ny vaan pukkaa miulle ja likalla vähän lenssun poikaa ja toi hitsin taaperoa saa olla koko ajan kattomas et ei tee tihujansa :D :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  17. Jozzuuh Tuttu foorumilla

Ja vaikka kuinka kattois joka paikan ettei pitäis olla mitään vaarallista niin aina mukula löytää joko vessaharjan tai viimeistään jää johonkin väliin jumiin. Meillä kun on nyt niin IN tunkea itteensä mahollisimman pienistä raoista mihin jäädäänkin sit jumiin loppu viimeks :D
    • En tykkää En tykkää x 1
  18. orvokki 81 Ihastunut foorumiin

Sori Jozzuuh, piti painaa tykkää :eek::)
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. Jozzuuh Tuttu foorumilla

:DD ei se nyt niin vakavaa ole :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Jozzuuh Tuttu foorumilla

Orvokki olis kyllä tosi kiva jos sinäkin tulisit sinne mistä täälä ei saa puhua. Meitä on sielä jo 25 mammaa pölisemässä ja kokoajan kuhina käy. Pistä vaan heti viestiä kun haluat tulla (ja mä tiedän et oon puhunu tän saman asian aiemminkin monta kertaa mut oli taas pakko kun saatiin Keijulikin liittymään :D) :)
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2

Jaa tämä sivu