MEIDÄN UUSI LISTA

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memuli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voisko vaihtaa mun iäks 23, ku oon kuitenki vauvan synnyttyä lähempään 24 ku 22 :D

ALKUPERÄINEN: mohomaha

Saanko udella missä päin mutsikki asuu? Ja onnittelut huomiselle merkkipäivälle [:)] Itsekin kerkeän täyttää 21 ennen vauvaa, 2.6 on omat synttärit

Saa udella, Etelä- ja Pohjois-Savon rajamailla Joroisissa, virallisesti Etelä-Savoa :) Reilu viiden tuhannen asukkaan kylä, johon kuuluu laaja alue, mm. useita maatiloja :P Muutin Pohjois-Savosta Varkaudesta, 16km päästä, viime marraskuussa :)

Heips.

Lisäisitkö mut vielä listalle?
Laskettu aika 10.6. 28 vuotiaita ollaan mieheni kanssa molemmat ja Nurmijärveltä.
Kiitos!

moikka.
Listaan voi lisäillä/päivittää meidän iät. Itse kerkeän täyttää huhtikuussa ennen laskettua aikaa 22v. ja mieheni on 24v.

Meillekin voi listaan lisätä sen, että asutaan Lahdessa ja mies kerkee täyttää 23 ennen kuin vauva syntyy :)

Terppanen! Saa lisätä listaan kuhan ehtii: minä 21 v., sulho 20 v. ja esikoinen tulossa: arvioitu aika 30.6. :) tällä hetkellä Oulu, mutta muutto eessä lähemmäs molempien vanhempia jos ja kun selviän vielä loppukevään koulussa, joten ehkä paras määritelmä on vaan Pohjois-Pohjanmaa :)

Täällä ollaan nyt päästy muuttamaan Tampereelle, ni tuon Limingan voi ottaa pois [:)]

Hei!

Kesäkuisiin on tullut tosi paljon uusia keskustelijoita, jos haluatte nimenne ja muutkin tietonne tänne listaan, niin laittakaa tähän ketjuun tietonne. Ei sit tarvii sieltä meidän hirmu pitkistä keskusteluista yrittää löytää listalta puuttuvia...

Kiitos! [:)]

Minäkin ilmottautuisin listan jatkoksi. Olen itse 25, mies 27 ja esikoista odotellaan täällä Espoossa :). LA on 22.6.

Takaisin