MEIDÄN UUSI LISTA

Mims Ton päivän kohdalla oli vielä ihan hyvin tilaa, joten tervetuloa vaan! Hyvin ehtii vielä! [:D]

Memman
tiedot on päivitetty ja Gibsonikin on nyt etusivulla.. [:)]
 
No kattelinkin jo että toi 12. päivä on jätetty aivan ku mua varten vapaaksi [:D]
 
HEEEEEEEEEI...

MITES TÄNNE LISTALLE PÄÄSEE? Pitääks niiku ite kopsata noi vai...
 
Silloin kun mä "ilmoitin itteni" tänne niin jku mut lisäs tuonne; mutta voithan toki sen itsekin kopioda[:)] Samapa kai kuka sen lisää sinne[:D]
 
Eikös sitä sanota että se on vaan se arvioitu aika, +/- kaks viikkoo. Mä olisin siis ylihuomenna rv:t 38 ja voisin mieluusti valita sen päivän [;)] Odottavan aika, ja varsinkin nää viimeset viikot on NIIIIIIN pitkät.
 
Toi on mulla se päivä joka lukee kirjoissa ja kansissa. Kuukautisista laskettuna se on toi, ultralla se tarkennettiin 14.6. mutta sitä ei muutettu kun heitti vaan sen neljä päivää. Eli mun pitäis kai asennoitua siihen että on (tulee) myöhemmin, höh.
 
Meillä kans rakenneuä:ssa sanottiin, että vauva on viikkoa edelle LA:ta, mutta eivät lähteneet muuttamaan siltikään laskettua-aikaa.[:)]
 
Täällä oli eka laskettu aika 8.6 mutta vaihtui tosiaan sitten tuohon 11.6 aikaan. Nyt vasta tajusin että meillä on memulin kanssa peräkkäiset päivät ja vielä sama sairaala[:D] Tiedä vaikka yhtäaikaa siellä pinnisteltäs[:D][:D]
 
Jos vielä ehtii niin ilmoittautuisin mukaan vähän viime metreillä. Elikkä LA 27.6, ensimmäinen, miehellä ennestään 1 lapsi. Ikää 26v ja mies 27v, pirkanmaalta ollaan.
 
[:D] tää vähän myöhäsä heräs tähän juttuun.. mutta hokasin että miut on tonne jo laitettu.. [:D] elikkäs la 21.6 tosiaankin esikoista ootellaan ja mies on 34v ja minä 33v. ja paikkakunta on hausjärvi [:)]
mää en tota ossaa päivittää joten joku viisaampi saa tehä sen ...... [;)][8D]
 
Takaisin
Top