MEIDÄN UUSI LISTA

No hyvä Hani!!! [:D][:D][:D]
Mut ei se mitään, mä olen huomannut että sä tällä palstalla pyörit ja olen sut joskus tonne lisännyt jo kaaauuuan aikaa sitten..
 
Moikka.
Uutena myös, vähän viime tingassa kans löysin tämän keskustelun ja ilmoittaudun joukkoon: La 11.6. ja toinen tulossa. Esikoinen on 2v tyttö. Mies on 33v ja minä 28v. Etelä-Pohjanmaalta ollaan.
 
heippa! Minä myös ilmoittaudun näin viime metreillä. LA 9.6 esikoinen tulossa. Minä olen 22vuotta ja mies 23 vuotta.
 
Minäkin taustalta ilmottaudun viime tingassa mukaan.
LA 10.6. ensimmäinen tulossa. Minä 23 ja mies 24 ja Helsingistä ollaan.
 
No kai minäkin nyt sitten uskaltaudun täältä taka-alalta esittäytymään[:)] Elikkäs ensimmäistä lasta odotellaan ja asustellaan Nummelassa. Minulla ikää 28v ja miehelläni 35v. Laskettuaika olisi 27.6.
 
Ehdin jo "ilmoittautua" aikaisemmin rinnakkaiskeskustelussa, mutta taustatiedot siis seuraavat: ikää 33, miehellä 34, esikoispoika 5v ja nyt odotellaan tyttövauvaa syntyväksi (LA 9.6.) Nummelassa asustellaan ja Lohjalle ollaan menossa synnyttämään.
 
Tänään 38+6 ja toivottavasti olis jo viimeinen neuvola tänään, et pääsis mahdollisimman pian tositoimiin. Selkä/lonkka hemmetin kipeä... täytynee kysellä vielä tukiliivikuvioita neuvolasta, kun liikkumisesta ei tahdo tulla mitään =( Jos jollain on jumppa yms. vinkkejä niin otan mielelläni vastaan [:)].
 
Aurinkoista päivää kaikille ja tsemppiä niille, jotka lähteneet/lähtemässä vauvanhakuun!
 
Heippa Zande! Kiva kun täällä on joku muukin Nummelasta, mekin ollaan lohjalle menossa synnyttämään :)
 
Tervetuloa kaikille uusille, meitä on sitten 90 kasassa. [:)] Joka lähtöön löytyy palstalaisia: aktiiviseurailijat, koukuttuneet ja tällaiset itseni kaltaiset saamattoMammat kirjoittajat sekä nämä superkirjailijat, jotka on pitäneet palstaa etenkin alkuaikoina urheasti hengissä! [:)]
 
Takaisin
Top