Matkustaminen raskausaikana

Rva 35.
Lähdin pitkälle viikonlopu matkallle ei pitänyt olla mikään ongelma varmistin viel neuvolasta. Päästyäni kohteeseen mikä on ainoastaan niin kaukana kuin Viro. Olin 4h kerennyt oleen Virossa kun tuli lapsivedet ja sit mentiin tyttö sieltä tuli 5vko aikaisin ja nyt ollaa sit hetki täällä 5pv tulikin 2-3kk
 
Kiitos jennyhannele & mustaajavalkoista :) Kroatiasta on kuullut niin paljon hyvää että kiva päästä käymään itsekin siellä vihdoin!
 
Eilen kotiuduttiin reissusta ja kaikki meni kyllä tosi hyvin! Ihan mukavasti jaksoin kierrellä ja kävellä ja myös istua autossa kun tehtiin jokunen päiväretki vuokra-autolla. Ja oli kyllä tosi kaunis maa, tai ainakin ne osat jotka me nähtiin :)
 
Ihana kuulla että matka sujui hyvin :) Oon kans ite haaveillut samasta kohteesta ja mies lupaili että enskesänä sinne voitais lähteekkin!
 
Ihanaa ja rentouttavaa reissua, toivottavasti kaikki menis erinomaisesti! :)
 
Toissapäivänä tuli käytyä Tallinnassa päiväristeilyllä ja tuli todettua, että tais olla viimenen reissu hetkeen. Lämmin päivä toki teki omansa, kun turvotti niin hulluna. Mut kävelemisestä ei muutenkaan meinannut tulla mitään, taukoja joutu pitämään vähän väliä ja hitaasti oli mentävä koko päivä. Ja nyt jo toista päivää jalkoja hajottaa, nyt ehkä vähän onneks helpottaa :D
 
Minä lähen viikonloppuna vikaa kertaa käväsee kotopuolessa viikon mittasella reissulla. Sen jälkeen vois sit asettua jo kotiin ja tehdä lyhyempiä päiväreissuja, jos jonneki vielä tarvii reissata.
 
me käytiin asuntoautoileen savossa ja keski-suomessa. neljä yötä, autolla yli 900km, pyörällä yli 40km ja kävelyä varmaan toiset 40km. jalat kiittää.. yllättävän hyvin jaksoi, mutta paljon taukoja ja iltasin aina jalat kohti kattoa. nyt täällä oulussa vielä on niin kamalat helteet että jalat on niinku norsulla :D huhhuh.. vielä qstock ja sitte riittää reissailut tälle kesää.. ehkä :):grin
 
Takaisin
Top