Matkustaminen raskaana

Meijän ois tarkoitus tehdä pari reissua vielä tälle vuodelle :) kesäkuussa viikon reissu aurinkoon ja lähisuku on elokuulle suunnitellut parin viikon reissua Kreikkaan ja haluaa meidät tietysti mukaan :) kesäkuussa varmasti vielä helppo mennä mut toi elokuu vähän mietityttää kyllä :D
 
Meilläkin pari reissua tiedossa. Pääsiäiseksi mennään Romaniaan ja toukukuussa kolmeksi viikoksi Balkanille reppureissaamaan. Ollaan ostettu lennot ja varattu majoitus myös Hongkongiin juhannusviikolle, mutta jos tämä raskaus ylipäätään jatkuu sinne asti (eli rv:lle 20) ja vieläpä kaksosraskautena, niin se matka luultavasti jätetään väliin. Matkat on ollu suunnilleen ainoa asia, joka on pitänyt mut lapsettomuushoitojen aikana järjissäni :)
 
Meijän ois tarkoitus tehdä pari reissua vielä tälle vuodelle :) kesäkuussa viikon reissu aurinkoon ja lähisuku on elokuulle suunnitellut parin viikon reissua Kreikkaan ja haluaa meidät tietysti mukaan :) kesäkuussa varmasti vielä helppo mennä mut toi elokuu vähän mietityttää kyllä :D

Muakin mietityttää meidän elokuun islannin reissu. Tuolloin olisin rv 27-28. Olen aina halunnut islantiin, mutta täytyyhän se perua omalta osalta jos tuolloin vointi ei ole hyvä. Olen henkisesti varautunut, että en välttämättä pääsekään blue lagooniin rentoutumaan.
 
Nyt ei ole mitään suunnitteilla kun on uuden työpaikan myötä vähänlaisesti lomia. Viime raskaudessa kävin Italiassa rv 12 tienoilla Gardajärvellä via ferratoja kiipeilemässä. Rv 10 paikkeilla taas Ahvenanmaalla kaatosateessa pyöräilyreissulla ja meinas kyllä itkettää kun väsytti niin paljon :D
 
Meillä olisi ulkomaanmatka tulossa kesäkuun lopussa ja kyseessä parin kk reissu. Mietin miten tuon rakenneultran kanssa käy.. Mulla olisi lähtöpäivänä rv 17+4, täytyy kysyä jos voisivat ultrata ennen lähtöä. En vaan tiedä onko se liian aikaista kun yleensä rakenneultrat ovat osuneet rv 18-22.

Noh toivottavasti nyt ensin päästään sinne asti ja pähkäillään sitten. :)
 
Olin eilen 17 tuntia lentokoneessa. Ajoittain oli todella vaikea olla pahoinvoinnin takia, ja matkapahoinvointia mulla ei normaalisti kyllä ole. :hungover:
 
Olin eilen 17 tuntia lentokoneessa. Ajoittain oli todella vaikea olla pahoinvoinnin takia, ja matkapahoinvointia mulla ei normaalisti kyllä ole. :hungover:

Oliko laskeutumiset pahimmat? Mulla meinas niissä yrjö lentää.
 
Oliko laskeutumiset pahimmat? Mulla meinas niissä yrjö lentää.

Turbulenssia oli jonkun verran, ja varsinkin ruokatarjoilujen aikaan se haju etoi älyttömästi. Piti karata vessaan hengittelemään. :happy090
 
Me ollaan varattu ja maksettu matka syyskuun alkuun. Espanjassa tarkoitus olla 10 pvää

No täytyy vaan toivoo et vointi on hyvä
 
Mää olen tällä hetkellä kolmen viikon reissulla Thaimaassa. Tuli extempore lähtö neljän päivän varotusajalla. Tajusin vasta tänne päästyäni, että menkat ois pitäny alkaa samalla viikolla kun tänne saavuttiin. No eipä alkanu.. Selvisi siis nyt reissun aikana, että taidetaan saada vauva. Viikko olis vielä lomaa jäljellä. Aika tarkkana olen ollu syömisten suhteen ja olotiloja ja oireita olen seurannu tarkkaan. Eli eiköhän tämä tästä.
 
Nauttikaa! Siis teille kaikille, jotka nyt olette matkoilla!
Itsellä muutama Euroopan sisäinen reissu ainakin tulossa.
Muistakaa tosiaan tarkistaa matka vakuutus: sen pitää kattaa ainakin syntymättömän lapsen, synnytyksen, ja syntyneen lapsen kulut. pari vuotta sitten löysin yhdeltä firmasta moisen vakuutuksen, saanko hän tässä sanoa firman nimeä...?
 
Nauttikaa! Siis teille kaikille, jotka nyt olette matkoilla!
Itsellä muutama Euroopan sisäinen reissu ainakin tulossa.
Muistakaa tosiaan tarkistaa matka vakuutus: sen pitää kattaa ainakin syntymättömän lapsen, synnytyksen, ja syntyneen lapsen kulut. pari vuotta sitten löysin yhdeltä firmasta moisen vakuutuksen, saanko hän tässä sanoa firman nimeä...?

Mua kiinnostaa tuo vakuutus! Jos tässä ei saa sanoa, voitko laittaa mulle viestillä? :)
 
Kyllä täällä puhutaan kantorepuista/ liinoista sekä vaunuista nimillä, niin eiköhän sitä voi vakuutusyhtiönkin mainita :) Minuakin kovasti kiinnostaisi tuo vakuutusyhtiö :)
 
Täällä on edessä kesäkuussa viikon reissu Kreikkaan. Kyseessä lahjamatka anopille, joten matkat oli ostettu jo ennen tietoa raskaudesta. Vähän jänskättää, mutta eiköhän se ihan hyvin mene.
Ihana päästä reissuun ja kunnon aurinkolomalle pitkästä aikaa! Taidan vaan löhötä koko viikon altaalla. :p
 
Mä oon kyllä niin tyytyväinen, että päätettiin jättää väliin yks reissu, joka ois ollu just tällä viikolla. Oisin vaan kärsiny kaikki lennot ja jonottamiset ja automatkat ja kaikki. Nyt voi olla täällä kotona vaan pahoinvoiva kaikessa rauhassa.
 
Mitenköhän tähän saisi tagattyä jonkun moderaattorin, joka voisi kertoa saako nimen antaa?
 
tai mitä pahimmassa tapauksessa kävisi? En halua tulla heivatuksi täältä, mutten myöskään halua pimittää tietoa, kun itse jouduin soittamaan kaikki yhtiöt läpi, voisin säästää muilta sen vaivan!
 
Mitenköhän tähän saisi tagattyä jonkun moderaattorin, joka voisi kertoa saako nimen antaa?

Lueskelin elokuusten matkustelu keskustelua, siellä mainittiin if:llä olevan kattava vakuutus raskauden kannalta ja taas pohjolalta löytyy syntymättömän lapsen vakuutus joka ilmeisesti kattaa jotain myös matkustaessa, mutta itse en ole perehtynyt niihin vielä tarkemmin.

Tänään olen menossa muissa vakuutus asioissa pohjolaan ja ajattelin samalla kysellä näitä asioita jos muistan :D
 
Muista kysyä, että
A) korvaa syntymättömän lapsen
B) korvaa synnytyksen kulut (tätä ei usein ole)
C) oma matkavakuutus korvaa myös lapset, eli kun lapsi on syntynyt, niin hänen hyvinvointinsa (esim. sairaalapäivät tai ambulanssilentokone kotiin)

Ja toivottavasti ei isoa sakkoa tule, mutta se mun yhtiö oli siis IF. Se oli silloin pari vuotta sitten ainoa, jolla oli nuo kaikki saatavissa.

Itse lensin tuolloin Euroopan ulkopuolelle, Euroopan sisällähän Eurooppalainen-kortilla saa hoidon samaan hintaan kuin paikalliset. mutta muistakaa tilata kortti ajoissa kelasta, siinä menee jonkin aikaa.
 
Takaisin
Top