Matka synnärille

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mytty_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on 68km. Saas nähä kuin tällä kertaa käy, sillä keskimmäisen synnytyksen alettua ei ei tullut kuuloonkaan itse lähteä. Nun kovat kivas että makasin kyljelläni lattialla kun ambulanssi-miehet auttoivat baareihin ja siireenit ulvoen synnärille, sillon oli 20min matka henkilöautolla. Nyt pitäis jaksaa tunti + mahdolliset ruuhkat.

Meillä on matkaa onneksi vain 10-15 minuuttia ruuhkista riippuen... oon niin kova sressaamaan kaikkea mahdollista, että hyvä että on edes yksi ahdistuksen aihe vähemmän. Kamalan pitkiä matkoja osalla teistä, hui!

Tässä kunnossa ehkä 2 minuutin kävelymatka. Synnytyksen alettua, en usko yhtä kovaan vauhtiin. Ja aion todellakin mennä tuohon lähisairaalaan, vaikka kuinka sanoisivat olevan täynnä. Parkkeeraan vain siihen eteisen lattialle sitten.

Muokattu viimeksi:
140km on matkaa. Esikoista odotan mutta siskoilla on ollut vauhtisynnytyksiä esikoisetkin, joten matka vähän hirvittää :D

Meillä matkan tekoon menee semmoiset 30-45min.. siihen päälle sitten se aika, kun lapsien hoitaja saapuu meille kotiin ennenkuin pääsee matkaan. Ei vielä kyllä ole jaksanut ajatella niin pitkälle :D

Voi outolintua....:confused:
Meillä on sentäs n.100km vähemmän, elikkäs siis matka synnärille kestää noin 1,5h..

Gatusa, onko sinulla ketään sairaalassa auttamassa? Ei ollenkaan, ketään? Oh no!
Tuleeko miehen sukulaiset? Jaksatko niitä? Oh no!

Matkaa on n. Tunnin verran. Ultrassa käyn kanssa tuolla sairaalassa. Täällä tuppukylän neuvolassa ei ultraa tehä ollenkaan, niin tuonne ajeltava :p

Meillä ehkä pitenee tuo matka 2tuntiin.. Riippuu kummassa paikassa synnytän..... :shy:

mä77 kyselit onks apua sairaalas ni ei ole, haluunko ukon porukoi paikalle en tod. nyt jo hermot riekaleina ku puuttuu anoppi imetyksee ja kaikkee, tiedot hänel puskaradiolähteist ja ite oon sairaanhoitaja. mun tiedot ei ol kunnollisii vain hän ja mitä hän kuulee ihmisilt pitää paikkansa.

Ei ole, tosin alan puolesta siitä tiedän, mutten kyllä tiennyt että voi käyttää synnyttämään mennessä :)

Ei ole, tosin alan puolesta siitä tiedän, mutten kyllä tiennyt että voi käyttää synnyttämään mennessä :)

Kela-taksia voi käyttää myös siihen. Voi käyttää hammaslääkäriin,fyssariin,labraan tai vaikka sh:n vastaanotolle mentäessä. Pitää muistaa vaan pyytää se matkalappu mukaan varmuudeksi jos kela kysyy.

Gatusa: Otan osaa! En kestäisi itse sairaalassa ollenkaan. Vain mies voisi olla auttamassa, muita en huolisi. Tsemppiä vain!

hah, täältä on 176km Oyssin parkkihalliin :D eli kelistä riippuen reilut 2 tuntia :smiley-ashamed004

Takaisin