Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
9HGBwuL.jpg

Laskeutuu se sentään!

Hyvältä näyttää, Rimpsukka!

Mulla on ollut paha uskonpuute ton laskeutumisen kanssa. Maha on alusta asti sijainnut tosi ylhäällä, ihan tissitelineenä, ja närästys ollut sen mukaista... ihanaa että vihdoin on kuvatodiste siitä, että muutosta tapahtuu.

Ei sitä laskeutumista ilman kuvaa kyl huomaa. En mää ainakaan. Hyvä olla todisteita! :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Miu maha on nyt yhtä pieni, kun oli marraskuussa. :) Varmaa ens vkon alussa ois poikkeen :P

Onnelliset nuoret synnyttäjät joilla se maha suorastaan katoaa matkalla synnäriltä kotiin... En ole kateellinen, EN ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hauska huomata jälleen rinnanympäryksen olevan vatsanympärystä suurempi :) painoakin lähteny 6 kg tulleesta 13 kilosta ja turvotusta on viel jaloissa. Tänään siis kaksi vuorokautta jakautumisesta

Mikä luokitellaan nuoreksi? :p Mä veikkaan et mun kohdalla ikä ei tuo mitään helpotusta röllön pienentymiseen, vaan ihan saa hien ja veren kautta lähteä ongelmaa ratkomaan.:angry3

Oli pakko käydä kattomassa listalta kuinka "vanha" spiraali on. No huikeet 4v mua vanhempi :D eipä tässä itekään enää mikään nuori äiti taida olla...

Äläs nyt hymis :) anna mun rypeä vanhuudessani ;) lähinnä viittasin sillä mannikseen joka mietti et maha on ens viikolla pois ja eiks Mannis ole nuori? :P

Mun maha on ehkä laskeutunut vihdoin/poika kiinnittynyt!!
Kun vedän mahaa sisään/jännitän lihaksia niin maha ei nouse yhtään ja tänään parkkipaikalla liikkeet tuntuivat tavallista alempana!!!!!!!!!!
Herrraaaanen sentään, eihän tätä olla odotettu kuin vika kuukausi :'D

Mutta jotain positiivista meille vähän vanhemmille odottajille siinä että ilmeisesti raskausarpia tulee helpommin ja enemmän nuoremmille, jostain luin! Ja ainakaa itellä ei ole viel yhtään :)

Takaisin