Masun kasvu :)

fikuri: kivasti on sullakin maha pyöristynyt.

Mulla on ihan hirveen iso maha, mikähän jättivauva siellä asustaa. Saisinkohan illalla mahakuvaa tänne pitkästä aikaa...
 
Siis täällähän on ihan hurjia massuja porukoilla :D minulla on ehkä nyt samankokoinen (rv 24+6) kuin osalla jo viikolla 17 :D ette ole kovin pitkään voinut massua piilotellakkaan, minulla tosiaan vasta nyt alkaa olla niin iso että ei jätä paljon arvailun varaan.
 
Täs taasen kasvukontrolli omasta navasta :D

Eli viikkoja 24+2
Tosi tosi kiva kun en huomannu yhtää korjata tuota rojua pois lattialta. Tosin meil on lähes aina tän näköstä ku noi kakarat kuskaa lelujaan sitä mukaa ku mä niitä kerään. Et turhaan kai sitä täs päivittelee ;).

Fikurilla niin kaunis pieni pömppä. Niinku täs on tullu aiemminki todettua et se on niin yksilöllistä miten nämä masut kasvaa ulospäin. Fikurilla tosiaan niin nätti ja tätä omaani vois kutsua mahottomaksi. Valas ajat siis edessä.
 
Tässäpä ois mun maha...


Tämä kuva on tasan rv 26 (viime torstaina)

Mahan kasvu on ehkä aavistuksen laantunut. Omaan silmään ei ainakaan kovin suurta eroa edelliseen kuvaan verrattuna näy. Melko hillitönhän tuo jo alkaa olemaan, vaan ihmekös tuo, kun siellä melkein kilon painoin jässikkä majailee. (näin kertoo raskausviikot kalenteri)

Eemillä alkaa kanssa olemaan melkoisen kokoinen maha
 
Tämä ei ihan hirveen suosittu aihe tunnu olevan helmikuisissa. Ite oon laittanu kuvan viikes 3vk sitten ja aattelin et ny on masukuva päivityksen aika :). Josko muutkin pikkuhiljaa innostuisivat. Tämä "The Ballo" on tältä päivältä ja viikkoja tasan 27
 
ihania masuja, kiva verrata omaan, että kuinka eri kokoisia on :)
en ihan ymmärrä tota kuvan lisäämistä, saan sen ladattua tonne image manageriin, mutta kun painan "insert" (niinku jossain ohjeissa käskettiin) niin kuva ei ilmesty tähän mihin kirjotan, voih! hankalaa...
 
Takaisin
Top