Mulla oli rv 30+1 30cm ja rv 32+1 33cm. Tossa välissä tyyppi kääntyny istumaan ni siitä varmaan iso harppaus... Yläkäyrillä ja vähä yläpuolellakin mennään joka tapauksessa
Mulla sf oli aluksi yläkäyrällä, vaikka mahaa ei juuri edes ollut. Viimeksi mitattaessa oli alle keskikäyrän, vaikka nyt alkanut vasta maha kasvamaan. Vauva kuitenkin kasvaa normaalisti (käyn säännöllisesti ultrassa). Mun mielestä tuo mitta ei juuri paljoa kerro. Lukuja en tähän hätään saa luntattua.
Muuten, asiasta ihan muuhun, miksi osalla näkyy tuo raskauskalenteri "väärin" . Siis sillee,että siinä voi lukea vaikka "Our baby is born" mut silti ei oo...? EIkä oo kuitenkaan yliaikainenkaan... onko siihen tullu niinku vika?
Mulla on ainakin toi vau.fi odotus-sovellus vähän sekasin, tai ainakin luulen niin.. Ennen näytti kaikki niinkun pitikin, mutta nyt näyttää aina edellisen raskausviikon tekstit..
Hienoja masuja! Niin se vaan hassusti menee, että täällä juuri yölypsyllä, vaikka ei lasketun ajan mukaan pitäisi. Onneksi vauvan tarpeisiin on omaa maitoa piisannut. Maha näyttää edelleen siltä kuin olisin paksuna. Tikit otatin pois eilen ja tuntunut hurjalta ilman niitä että pysyykö maha kasassa.