Masun kasvu ❤

Toiset ne pyöristyy kauniisti, ja mä en vieläkään.. :o vielä saa vatsamakkaroista hyvin kiinni.. :/
Rv 15+4

Sama juttu Lilminni! Aamulla vähemmän turvonnut kasa ja illasta hyvin turvonnut kasa :meh: Toivottavasti tämä kohta muuttuisi kauniinkiinteämmäksipalloksi :rolleyes:

Lilminni ja tiuh täälläkin odotetaan hartaasti sitä hetkeä kun voi sanoa että on ihana raskausmassu :)
Tällö hetkellä joka suuntaan levinnyt ja turvonnut mössö :'D

Rv13+0

Mulla myös mössömassu :D Alamahalla jotain pientä pyöristystä havaittavissa, mut muuten on kyl turvonnu vararengas :D

Ihanaa, etten oo sitten ainoa, joilla kestää se vauvamasun pyöristyminen! :) viime raskaudessa tässä kohtaa masu näkyi muille jo hyvin, mutta ei kyllä tässä raskaudessa.. Sopii ehkä toivoa, ettei masu kasva tällä kertaa niin kamalan isoksi :D
Rv 15+5

Rv 15+2 masu illalla näinkin ihanan pyöreä, aamulla se onki levinny sivuille enemmä :D
585107990f2629d418771a3b0b80fb54

Juurikin tollanen virnistys :D No ei vaan sellanen söpö ja ylpee "mulle tulee vauvva" <3

Reipas kolme viikkoa puoleen väliin ja maha vaan hieman kasvanut. Siis sellanen nyrkin kokonen pallero aamulla alavatsassa :D Kasvaako se todella 20 viikossa niin paljon, etten pian mahdu edes ratin ja penkin väliin autossa :D No ei siis tietenkään kaikille tule valtavaa masua, mutta varmasti suurimmalla osalla erottaa LA:n lähestyessä että on raskaana. *hämmästynyt ja kummastunut*

Vilijonkk4 16+4

Vilijonkk4: mulla sama juttu! Siis niin pieni onneton kumpu alavatsalla, ja senkin huomaa vaan jos makaan selälläni.
Mulla oli ihan selkeä vauvamaha jo edellisissä raskauksissa näillä viikoilla, mutta nyt ei kyllä mitään huomaa.
Eilenkin mietin, että tuleekohan tästä nyt sitten huomattavasti pienempi maha, kun sydänääniäkin saa oikeen hakemalla hakea jostain syvyyksistä.
Kuuntelen siis kotidopplerilla aina välillä :)
No, jos sitä edes puolivälissä näyttäisi raskaana olevalta :D
Rv 16+2
Edit: ja tohon edelliseen tän ketjun viestiini viitatakseni - taisin olla vaan turvoksissa, kun luulin että masu muka näkyy jo...

Catherine; näytän mäkin tolta aina illalla, kun oon koko päivän mätänny ruokaa :D Mutta aamulla kun näkyy se todellinen koko niin aika onneton on vielä.

:D täällä ei enää kauheeta eroa oo aamulla ja illalla. Äippähousut käytössä joka päivä.. Mulla kasvo viimeksikin jättimaha, tässä viime raskaudesta rv 20.. :'D

Liitteet

• FB_20150626_17_44_12_Saved_Picture.jpg
    FB_20150626_17_44_12_Saved_Picture.jpg
    310.9 KB · Katsottu: 166
Takaisin